Moderator: Redaktörer
The_Man skrev:du menar nog dubbla högtalar utgångar(inte ingångar)
men med dom kriterierna så kan du nästan köpa vad som helst
Nefilim skrev:8) Kolla på Repsam
rallykalle skrev:Jag är sugen på denna: Denon AVR-2106 A/V-receiver
http://www.inwarehouse.se/hemma/product ... Id=e931964
Nån som har bra referenser?
Har man möjligheten att switcha mellan olika högtalare?
Slartibartfast skrev:Nefilim skrev:8) Kolla på Repsam
Kan inte jag rekomendera! Jag har inte funnit något prisvärt där i jämförelse med fynden man kan skramla fram på diverse begagnat siter - om man vet vad man ska ha!
i skrev:Ursäkta OT, men intressant att Denon är betydligt billigare på InWarehouse än hifiklubben.se.
paa skrev:i skrev:Ursäkta OT, men intressant att Denon är betydligt billigare på InWarehouse än hifiklubben.se.
Hur är det med momsen?
rallykalle skrev:behövs inte alls vara nå spec. då jag bara driver 1 par audio pro dyng från onoff (små) samt ett par gamla snik golvare.
rallykalle skrev:Märkte att det sitter någon plast "mojäng" ovanpå stärkarn, vad är det för något? Jag bifogar en bild för att visa hur det ser ut.
"borttagen bild"
/Dennis
UrSv skrev:rallykalle skrev:Märkte att det sitter någon plast "mojäng" ovanpå stärkarn, vad är det för något? Jag bifogar en bild för att visa hur det ser ut.
"borttagen bild"
/Dennis
Sitter på de flesta Denonstärkare idag som det verkar. Det verkar begränsa luftflödet så det kanske är för att den skall lite varmare för att förkorta livslängden och för trigga övertempskyddet tidigare för att skona grannarna?
i skrev:UrSv skrev:rallykalle skrev:Märkte att det sitter någon plast "mojäng" ovanpå stärkarn, vad är det för något? Jag bifogar en bild för att visa hur det ser ut.
"borttagen bild"
/Dennis
Sitter på de flesta Denonstärkare idag som det verkar. Det verkar begränsa luftflödet så det kanske är för att den skall lite varmare för att förkorta livslängden och för trigga övertempskyddet tidigare för att skona grannarna?
Vild gissning: den är för att det snabbare ska kunna göras service på apparaterna ? (Förutsätter förstås att den lätt ska kunna tas bort.)
i skrev:Den kanske ska skydda plåten från repor under transport ? (De kanske brukar repas just där vid packning eller så ?)
Eller för att hindra gallret att skallra vid spelning ? (Men det är inte troligt i den här prisklassen.)
W201 skrev:OT OT OT, men:
Är det fler än jag som kommer tänka på forna tiders kylargardiner för bilar?![]()
På vissa bilar (Mercedes och Volvo t ex.) fanns det även "skräddarsydda" vadderade galonmattor i trevliga kulörer som täckte hela grillen!
Ah, ljuva 70-tal...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 22 gäster