Jag klistrar in min mailkonversation med HK support. Har ingen aning om det överhuvud taget hjälper dig något. Men ändå.
customer.support@harman.comHarman International Case # 06623293 [ ref:_00Di0fiJD._5001Y1TFlfc:ref ]
E
EMEA Customer Support
till mig
5 okt. 2020Information
Hejsan!
Tack för ditt trevliga samtal till Harman Kundtjänst
Det är verkligen tråkigt att det uppstått problem med din före detta HK 3470.
Som jag nämnde per telefon hittar du instruktionerna för de olika återställningarna på sida 19 i manualen.
Ifall det kan intressera dig skickar jag även en rabattkod på 20% som du kan använda på vår hemsida.
CS20-KNK-N25-THG-73V
Denna rabattkod är giltig i 90 dagar och gäller alla produkter på vår hemsida,
https://se.harmanaudio.com/, med undantag för Citation-serien samt produkter med benämningen "Refurbished" i vår outlet.
Vänligen notera att denna rabattkod inte kan användas i samband med andra erbjudanden eller rabattkoder för samma beställning.
Om du behöver fortsatt support, vänligen svara direkt på detta meddelande. Om du önskar ringa oss istället, kan du uppge detta referensnummer så att vi kan hitta din information snabbare: 06623293.
För information om eventuella förseningar på grund av COVID-19, vänligen läs mer under FAQ på vår supportsida:
https://support.jbl.com/se/sv/customer- ... 19faq.htmlVi hoppas på att snart få återgå till det normala. Tills dess, ta hand om dig och människorna i din närhet.
Vänliga hälsningar,
Åsa
Kundtjänst EMEA
Harman Lifestyle Division
_____
Hej tackar för manualen!
Jo det med att återställa kräver det fjärrkontrollen? För den är sedan länge borta. Den gick sönder.
___________
customer.support@harman.comHarman International Case # 06623293 [ ref:_00Di0fiJD._5001Y1TFlfc:ref ]
E
EMEA Customer Support
till mig
5 okt. 2020Information
Hejsan!
Tack för ditt trevliga samtal till Harman Kundtjänst
Det är verkligen tråkigt att det uppstått problem med din före detta HK 3470.
Som jag nämnde per telefon hittar du instruktionerna för de olika återställningarna på sida 19 i manualen.
Ifall det kan intressera dig skickar jag även en rabattkod på 20% som du kan använda på vår hemsida.
CS20-KNK-N25-THG-73V
Denna rabattkod är giltig i 90 dagar och gäller alla produkter på vår hemsida,
https://se.harmanaudio.com/, med undantag för Citation-serien samt produkter med benämningen "Refurbished" i vår outlet.
Vänligen notera att denna rabattkod inte kan användas i samband med andra erbjudanden eller rabattkoder för samma beställning.
Om du behöver fortsatt support, vänligen svara direkt på detta meddelande. Om du önskar ringa oss istället, kan du uppge detta referensnummer så att vi kan hitta din information snabbare: 06623293.
För information om eventuella förseningar på grund av COVID-19, vänligen läs mer under FAQ på vår supportsida:
https://support.jbl.com/se/sv/customer- ... 19faq.htmlVi hoppas på att snart få återgå till det normala. Tills dess, ta hand om dig och människorna i din närhet.
Vänliga hälsningar,
Åsa
Kundtjänst EMEA
Harman Lifestyle Division
ref:_00Di0fiJD._5001Y1TFlfc:ref
HK 3470 English om.pdf
D
till EMEA
5 okt. 2020Information
Hej tackar för manualen!
Jo det med att återställa kräver det fjärrkontrollen? För den är sedan länge borta. Den gick sönder.
E
EMEA Customer Support
till mig
6 okt. 2020Information
Hej,
Tack för återkopplingen angående din HK 3470.
Vad jag kan utläsa ur manualen krävs ingen fjärrkontroll för att slutföra nollställningen.
Skulle du vilja införskaffa en fjärrkontroll i vilket fall, vänligen kontakta vårt servicecenter för att se om de har denna reservdel till salu.
Jag hoppas detta besvarar din fråga. I övrigt vill jag önska en fortsatt trevlig tisdag!
Om du behöver fortsatt support, vänligen svara direkt på detta meddelande. Om du önskar ringa oss istället, kan du uppge detta referensnummer så att vi kan hitta din information snabbare: 06623293.
För information om eventuella förseningar på grund av COVID-19, vänligen läs mer under FAQ på vår supportsida:
https://support.jbl.com/se/sv/customer- ... 19faq.htmlVi hoppas på att snart få återgå till det normala. Tills dess, ta hand om dig och människorna i din närhet.
Vänliga hälsningar,
Filip
Kundtjänst EMEA
Harman Lifestyle Division
_________
6 okt. 2020Information
Tack för svar.
Problem löst
______________
Hej,
Tack för återkopplingen angående din HK 3470.
Det glädjer mig att fabriksåterställningen löste problemet.
Skulle ytterligare frågor uppstå, tveka inte att höra av dig. Vi hjälper gärna till!
Till saken hör väl i och för dig att jag inte gjorde någon fabriksåtersällning eftersom han som köpte den stängde av VMAX så var det löst. Hursomhelst för mig var HK snabba och gav bra service .
