Om både de gamla och unga år på busigt bygg/ lekhumör

Se tråden :
viewtopic.php?f=11&t=71474
Spåna fritt . Hifi , eller kanske i detta fallet ljud åtminstone, ska ju vara kul med .
Här ett exempel på bygge , men som sagt spåna fritt .

Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Vet inte vad jag skulle ha för element litet nog till det liggande... förutom diskant har jag nog inget mindre än 6" liggande, lite väl häftigt...
Baffel skrev:Nattlorden skrev:Vet inte vad jag skulle ha för element litet nog till det liggande... förutom diskant har jag nog inget mindre än 6" liggande, lite väl häftigt...
Hade inte du ett par TDL rtl2 or när du har yngre? Dags för ett återseende av en Transmission Line i form av Lego.![]()
Kan tänka mig en legogubbe byggd med en liten bredbandare framtill och baktill basreflexhålet utmynnandes ur röven. He he .
Stoppa in lite bakpulver i röven ( på högtalaren ) och dra på. Kommer nog bli ett bra partytrix
Här tips köp två Faital Pro 4FE32. De låter bra. Säljaren skickar dem , väl packade. Sen lite Lego och vips...
https://hifitorget.se/visa_annons.php/f ... 115055.htm
De ser du i min medlemstråd, sida 6
viewtopic.php?f=16&t=71034&start=150
Hum jag kanske skulle , OA 5 or , Faital Pro 4FE32 , Lego , baffel, bygga limma , trixa, . Hum Hum ....Tål att funderas på. Lådorna i sig kan såga och borra i hur som helst.....Hum. Tack mcrj för länken . Ska studeras.
Användare som besöker denna kategori: sammel och 16 gäster