Moderator: Redaktörer
Tillverkas NAD i Kina eller på Taiwan, eller både och? Eller, är det samma sak?woland skrev:De produkter från Kina jag har tittat under huven på är mycket prydligt konstruerade. se t ex NAD som ju länge tillverkats i Kina.
Affald skrev:Kina växer så det knakar, tillverkar allt mellan himmel & jord. Nu senast Volvo s/V40!
Vad tror du/ni HiFi pryttlar från Kina om man ser 1-3 år framåt i tiden?
Morello skrev:Affald skrev:Kina växer så det knakar, tillverkar allt mellan himmel & jord. Nu senast Volvo s/V40!
Varför har du skrivit "Ja, ser ju inte bättre ut" istället för "Ja, det tror jag"?
Omröstning är oseriös och har suspekta svarsalternativ.
Morello skrev:Affald skrev:Kina växer så det knakar, tillverkar allt mellan himmel & jord. Nu senast Volvo s/V40!
Varför har du skrivit "Ja, ser ju inte bättre ut" istället för "Ja, det tror jag"?
Omröstning är oseriös och har suspekta svarsalternativ.
manger skrev:medan de asiatiska jättarna pumpar ut högkvalitativa produkter till rimliga priser ...
Morello skrev:Exakt, du har gett omröstningen en förspänning (du gillar inte konkurrensen från Kina och den som gör det och de4ssutom tror att dom kommer att ta över har inget val att rösta på)) och dessutom är sista alternativet nonses, varför jag menar att omröstningen är högst oseriös.
Birger skrev:Kina har redan resten av hifivärlden intryck i ringhörnan och pucklar på..
Min Kinahifi för 60 lapp all-inklusive kablage och racks kostar lite mindre än den enklaste Bladelius Gondul men kör åttor runt den skiten ljudmässigt och funktionsmässigt för att inte tala om konstruktionsmässigt.....
Tyvärr...för jag borde ju hålla på Sverige
![]()
Kan väst bli räddade av gonggongen ???
Birger skrev:Kina har redan resten av hifivärlden intryck i ringhörnan och pucklar på..
Min Kinahifi för 60 lapp all-inklusive kablage och racks kostar lite mindre än den enklaste Bladelius Gondul men kör åttor runt den skiten ljudmässigt och funktionsmässigt för att inte tala om konstruktionsmässigt.....
Tyvärr...för jag borde ju hålla på Sverige
![]()
Kan väst bli räddade av gonggongen ???
Användare som besöker denna kategori: doppler och 35 gäster