Moderator: Redaktörer
Hon svinaherde, sipp brud i slips
Gjorde var männ'ska galen, spelte kastrull
Döden i grytan byta bort sin kastrull
Högt över havet och bort emot land
Stämmer frekvensen så räcker jag fram
Plus når minus och lyckan är gjord
Sanna mina ord
hifikg skrev:Ni trodde ni skulle komma undan va? Ha! En pandemi stoppar inte Mello. Förra året var det kanske det sista stora evenemanget med publik innan allt slog igen. I år kör man på ett Corona-anpassat sätt. Bara att bänka sig på lördag!
Har du någon favorit?
peterh skrev:hifikg skrev:Ni trodde ni skulle komma undan va? Ha! En pandemi stoppar inte Mello. Förra året var det kanske det sista stora evenemanget med publik innan allt slog igen. I år kör man på ett Corona-anpassat sätt. Bara att bänka sig på lördag!
Har du någon favorit?
Får man hoppas att det går i radio så vi slipper se eländet i tv ?
peterh skrev:hifikg skrev:Ni trodde ni skulle komma undan va? Ha! En pandemi stoppar inte Mello. Förra året var det kanske det sista stora evenemanget med publik innan allt slog igen. I år kör man på ett Corona-anpassat sätt. Bara att bänka sig på lördag!
Har du någon favorit?
hifikg skrev:peterh skrev:hifikg skrev:Ni trodde ni skulle komma undan va? Ha! En pandemi stoppar inte Mello. Förra året var det kanske det sista stora evenemanget med publik innan allt slog igen. I år kör man på ett Corona-anpassat sätt. Bara att bänka sig på lördag!
Har du någon favorit?
Tsss... det går på TV och du MÅSTE titta, erkänn att du inte kan låta bli!
Kalejdokom skrev:Danny har ju ett nummer som han velat göra i 20 år, men inte kunnat för att det inte funkar med publik i salongen! Vad kan det vara?!![]()
Baffel skrev:Dra igång en swishbetting KG. Typ 50 spänn i potten , satsa på vinnare . Eller vilka som går till final , eller vad som .Jag är med på det.
E skrev:En gryta på industrikyckling låter som perfekt mat till detta.
Jag avstår.
Mvh E*
hifikg skrev:Har ni skaffat snacks, öl, ölkorv, vin och god mat nurå? Klockan 20 smäller det!
Spolar öronen med god jazz nu, så de ska vara i form när det blir dags. Kommer att tillreda en kycklinggryta speziale till evenemanget.
petersteindl skrev:En vanlig Cote du Rhone funkar bättre.
petersteindl skrev:En sådan kostar ju bara 5 tusen och uppåt.
Användare som besöker denna kategori: Hjalmar_Branting och 2 gäster