Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:En vanlig Cote du Rhone funkar bättre.
hifikg skrev:Heja Arvingarna! F-n jag har blivit gammal eller homosexuell, jag gillar allt!
Kronkan skrev:Hustrun/Popsnöret röstar. Inte jag.
Hårdrockarna hänger med. Det är många gånger kul att lyssna på. Men föredrar något som får dansbenen att rycka på en gammal gubbe,
Sedan är det vidare filmfestivalen där vi skall titta på Göteborgskultur i form av Nationalteatern. Såg dem första gången på en nattklubb som jag glömt vad den hette.Låg vid Svingeln.
Baffel skrev:Arvingarna vidare till final. Tack och godnatt.
hifikg skrev:Kronkan skrev:Hustrun/Popsnöret röstar. Inte jag.
Hårdrockarna hänger med. Det är många gånger kul att lyssna på. Men föredrar något som får dansbenen att rycka på en gammal gubbe,
Sedan är det vidare filmfestivalen där vi skall titta på Göteborgskultur i form av Nationalteatern. Såg dem första gången på en nattklubb som jag glömt vad den hette.Låg vid Svingeln.
Popsnöret har ett ungt sinne
Kronkan skrev:hifikg skrev:Kronkan skrev:Hustrun/Popsnöret röstar. Inte jag.
Popsnöret har ett ungt sinne
Det har hon. Men Danny gick ju vidare. Det var enligt min uppfattning den dansvänligaste låten. Hustrun påminner mig nu att gjort bra resultat på en danstävling med fel kvinna.
Ljudet för komprimerat.
lennartj skrev:Jag har aldrig tagit Mello så allvarligt och kanske sett två till fyra avsnitt per år om jag inte haft något bättre för mig.
I dessa pandemitider kommer jag nog inte att ha något bättre för mig och ser kanske alla avsnitten i år.
Traditionell Svensk dansbandsmusik är bruksmusik som jag inte lyssnar på frivilligt.
Arvingarna hade superbt tryck i sången. Den är väl egentligen ingen dansbandslåt, så den förtjänar att gå vidare och även Jessica Andersson, tycker jag.
Nu lade jag egentligen för mycket vikt vid artisterna och själva framförandet.
Mello är väl egentligen en melodifestival?
Bill50x skrev:De två sämsta bidragen gick direkt till final, säger väl en del om smaken hos dem som röstar?
Elitisten / B
hifikg skrev:Nästa vecka är ALLA med!
E skrev:hifikg skrev:Nästa vecka är ALLA med!
Jag lovar att titta om Morello gör det!![]()
Mvh E*
lennartj skrev:Jag har aldrig tagit Mello så allvarligt och kanske sett två till fyra avsnitt per år om jag inte haft något bättre för mig.
I dessa pandemitider kommer jag nog inte att ha något bättre för mig och ser kanske alla avsnitten i år.
Traditionell Svensk dansbandsmusik är bruksmusik som jag inte lyssnar på frivilligt.
Arvingarna hade superbt tryck i sången. Den är väl egentligen ingen dansbandslåt, så den förtjänar att gå vidare och även Jessica Andersson, tycker jag.
Fett med djupbas överlag och kompression hör väl till genren, men en typisk ljudlimpa och en stackas 6½" midbas i ett hörn kan väl bara förmedla förkrympta missljud eller inget av detta?
Nu lade jag egentligen för mycket vikt vid artisterna och själva framförandet.
Mello är väl egentligen en melodifestival?
paa skrev:Det var sämsta deltävlingen på hemskt länge!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster