Gömma, tex :
viewtopic.php?f=3&t=71680
Har ni andra tips ang att gömma undan? Kablar , tex högtalarkablar , dragna bakom några lister. Sen ...?
Moderator: Redaktörer
ChristianAndersson skrev:Visible is BAD-panel?
Belker skrev:Synlig hifi är löjligt och fult.
Bill50x skrev:Belker skrev:Synlig hifi är löjligt och fult.
Så kan man förstås tänka. Men vad får synas? Böcker, konst, blommor, gardiner?
Vad vi accepterar är i högsta grad individuellt. För min del tycker jag att det som skapar glädje i livet också får synas.
/ B
Zappa skrev:Flera av mina apparater är gömda i TV-bänken. Absorbenterna bakom högtalarna täcks av gardiner. Även kvartvågsabsorbenterna bakom lyssningsplatsen är gömda av gardiner, de största rören är dock placerade under soffan. En dörr som jag inte använder blev en absorbent som är överdragen av linnetyg. Ursäkta bristfällig bildkvalitet.
Baffel skrev:Det där ser ju riktigt snyggt ut![]()
Tycke och smak . Hifi som konst .Helt upp till var och en och göra som man vill såklart.
Eller en och en . I många fall brukar ju en flickvän/fru tydligen ha något att säga om saken .
Belker skrev:Synlig hifi är löjligt och fult.
NADifierad skrev:Belker skrev:Synlig hifi är löjligt och fult.
Nej!
Synlig hifi är vackert.
Men vill man gömma anläggningen, så är det ok med mig. Bara man inte gömmer min...
Bill50x skrev:Belker skrev:Synlig hifi är löjligt och fult.
Vad vi accepterar är i högsta grad individuellt. För min del tycker jag att det som skapar glädje i livet också får synas.
/ B
Belker skrev:NADifierad skrev:Belker skrev:Synlig hifi är löjligt och fult.
Nej!
Synlig hifi är vackert.
Men vill man gömma anläggningen, så är det ok med mig. Bara man inte gömmer min...Bill50x skrev:Belker skrev:Synlig hifi är löjligt och fult.
Har verkligen inga drömmar om att gömma någons hifi. Blev ni så provocerade av min personliga åsikt? För att nyansera, visst, jag kan uppskatta en intressant/vacker/historiskt intressant pjäs i sin rätta miljö. Men ett gängstavsaltare med dyra grejer impar inte på mig.
Belker skrev:*gömmer mig själv i ljudgrottan* -Det blir nog bäst och snyggast.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster