https://www.youtube.com/watch?v=XJJy6VJvSCk
Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Ja, det ser ju verkligen ut som att han inte delar ström med någon annan... vojne.
En sån där snubbe borde få höra ett par OA52 innan han dör. Då skulle han få plats över på sina knappa 25 kvm dessutom.
Nattlorden skrev:hifikg skrev:Ja, det ser ju verkligen ut som att han inte delar ström med någon annan... vojne.
En sån där snubbe borde få höra ett par OA52 innan han dör. Då skulle han få plats över på sina knappa 25 kvm dessutom.
Jag tror inte du skall dissa de högtalarna.... du hade nog blivit förvånad - de spelar inte som de ser ut direkt...
RogerGustavsson skrev:Antar att man inte hinner lyssna på alla dem under ett liv, åtminstone om man har haft ett någorlunda normalt liv med annat än lyssning på musik.
hifikg skrev:Stort ljud på liten yta. Imponerande samling fonogram.
Harryup skrev:hifikg skrev:Stort ljud på liten yta. Imponerande samling fonogram.
Precis så hade man "bullat upp" apparaterna när jag besökte Akihabaras finaste hifishop för runt 10 år sedan. Den hette 555 7th Heaven. Var en liten affär på 7 våningsplan men bara mycket exklusiva apparater, fast i lite olika prisklasser. Butiken hade t.o.m. B&W Nautilus i lager.
Fick besöka den översta våningen också pga av att jag kände Jorma. Annars blev man aldrig uppsläppt där, Jormas japanska distributör hade fått vara med upp en gång bara.
Knappt så att man såg båda högtalarna för att skivspelare, försteg, CD stod på bord alldeles framför lyssnaren och så långa kablar till slutstegen som stod bredvid högtalarna.
/Harry Up
Användare som besöker denna kategori: Daad, Google [Bot] och 27 gäster