Bill50x skrev:HenrikTornquist skrev:För övrigt har jag inget att diskutera med dig.
Man ska aldrig säga aldrig
/ B
Det är förvisso sant, men i det här fallet dristar jag mig att göra det. Särskilt med tanke på ett inlägg i en tråd om sjukdomar.
Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:HenrikTornquist skrev:För övrigt har jag inget att diskutera med dig.
Man ska aldrig säga aldrig
/ B
MacBruce skrev:
"Utan att i detalj vilja förklara varför" är du därmed utesluten från mitt synfält i detta forum. PM:a mig om du vill diskutera.
Calleberg skrev:MacBruce skrev:
"Utan att i detalj vilja förklara varför" är du därmed utesluten från mitt synfält i detta forum. PM:a mig om du vill diskutera.
Kul, jag tycker tvärtom... Den där Törnquist verkar ju rätt vettig ändå juh!
MacBruce skrev:Calleberg skrev:MacBruce skrev:
Kul, jag tycker tvärtom... Den där Törnquist verkar ju rätt vettig ändå juh!
Rent allmänt tycker ju jag det också.Men om jag nu t.ex skulle annonsera i ett inlägg, att det är uteslutet att jag skulle handla på Coop, så är ju inlägget meningslöst om jag inte motiverar den inställningen.
MacBruce skrev:
Rent allmänt tycker ju jag det också.Men om jag nu t.ex skulle annonsera i ett inlägg, att det är uteslutet att jag skulle handla på Coop, så är ju inlägget meningslöst om jag inte motiverar den inställningen.
Calleberg skrev:MacBruce skrev:
Det där är nog bara en släng av asperger.Om du absolut inte vill handla dina äpplen på Coop har jag absolut inga problem att bara gilla läget och t.ex föreslå Gravensteiner från Lidl utan att du först förklarar varför du inte vill köpa dem på Coop.
HenrikTornquist skrev:För att stoppa diskussionen om Iphone kan jag säga att en äppelprodukt är definitivt uteslutet. Jag är rabiat motståndare, utan att i detalj förklara varför.
Baffel skrev:Nu har jag inte riktigt hängt med från början...
MacBruce skrev:Jag gillar inte inställningen att man klankar på något utan att förklara varför. Inte så svårt, va?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster