Ovanstånde video visar att de inte outsourcar något som de kan tillverka minst lika bra sj'älva.
Jag tyckte först att mina MC75 60th Anniversary med guldfärgat chassi i stället för kromat var i pråligaste laget, men har vant mig.

Moderator: Redaktörer
lennartj skrev:Det är inget konstigt om McIntosh ger HD-vibbar, båda är Real American Iron.
[youtube_quote]https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=rHQ8xvLHxJk[/youtube_quote]
Ovanstånde video visar att de inte outsourcar något som de kan tillverka minst lika bra sj'älva.
Jag tyckte först att mina MC75 60th Anniversary med guldfärgat chassi i stället för kromat var i pråligaste laget, men har vant mig..
Baffel skrev:Ska det vara rör,ska det vara rör. Vet tyvärr ej vad stärkaren heter. Snygg .
Rydberg skrev:Jag har sedan jag var tolv år gammal suktat efter ett Onkyo M510
LarsF skrev:Vete fan om hifi är snyggt, skulle helst vilja slippa se alla burkar och högtalare.
Baffel skrev:Obs! Ovan nämnda om kärringen var såklart ett skämt .
Kärring är för övrigt ett gammalt fint ord , man ger den man har kär en ring.
LarsF skrev:Vete fan om hifi är snyggt, skulle helst vilja slippa se alla burkar och högtalare.
Adhoc skrev:Högtalare framför en och som inte står i vägen rent praktiskt tycker jag inte är störande. Golvnära hifi-altare med feta slutsteg och elektronik med lysande displayer får tummen ner, föredrar att ha sånt bakom mig eller vid sidan utanför synfältet.
Bill50x skrev:Adhoc skrev:Högtalare framför en och som inte står i vägen rent praktiskt tycker jag inte är störande. Golvnära hifi-altare med feta slutsteg och elektronik med lysande displayer får tummen ner, föredrar att ha sånt bakom mig eller vid sidan utanför synfältet.
I princip håller jag med dig. Men det är ganska smutt med korta och lika långa högtalarkablar och då hamnar elektroniken gärna mellan högtalarna. Men ett elektronikaltare kan vara ganska distraherande så jag föredrar att bygga på bredden, själv har jag två Ikea sängbord bredvid varandra för att husera 5 lådor plus skivspelare.
/ B
Morello skrev:Jag har för övrigt icke mindre, men icke heller fler, än tre kompaktskivspelare i närheten av soffan.
Bill50x skrev:Morello skrev:Jag har för övrigt icke mindre, men icke heller fler, än tre kompaktskivspelare i närheten av soffan.
Vad behöver man 3 cd-spelare till? Som med tre billiga termometrar, man tar genomsnittet och det blir mer exakt än en dyr termometer?
/ B