DVD-ai skrev:Om jag ska vara med så behöver jag nog köpa större slutsteg först
Kan du spela 3 x wall clocks på ref 0 med ditt system utan problem?
Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:Om jag ska vara med så behöver jag nog köpa större slutsteg först
Knuttebaloa skrev:DVD-ai skrev:Om jag ska vara med så behöver jag nog köpa större slutsteg först
Frisk skrev:Knuttebaloa skrev:DVD-ai skrev:Om jag ska vara med så behöver jag nog köpa större slutsteg först
Vad innebär ref 0? Eller var det en film? Första träffen jag fick var en låt. Vilket som tror jag det är något jag ska försöka lyssna på:)
Knuttebaloa skrev:DVD-ai skrev:Om jag ska vara med så behöver jag nog köpa större slutsteg först
shifts skrev:Tycker vi kan namnge artisten bakom verket också: Mika Vainio. Han dog för exakt fyra år sedan och nio dagar. Gissar att de flesta inte lyssnar på albumet spåret kommer från alls, utan tycker mest det är häftigt med lågbasen på just detta spåret. Rekommenderar att studera albumet Time Examined i sin helhet, men även hans övriga alster. Gärna också hans "band" Pan Sonic, som han hade tillsammans med Ilpo Väisänen.
DVD-ai skrev:Knuttebaloa skrev:DVD-ai skrev:Om jag ska vara med så behöver jag nog köpa större slutsteg först
Jag kan spela 3 x wall clocks på så hög volym att steget till basarna tycks klippa, dessutom rör sig väggarna oroande mycket/ tydligt synligt, så det är knappast något att rekommendera...
Jag har maximalt ca 1600w att tillgå till 16st element, så maximalt 100w/st alltså.
Jag kan tillägga att jag då ligger klart över 0dBFS på försteget.
shifts skrev:Tycker vi kan namnge artisten bakom verket också: Mika Vainio. Han dog för exakt fyra år sedan och nio dagar. Gissar att de flesta inte lyssnar på albumet spåret kommer från alls, utan tycker mest det är häftigt med lågbasen på just detta spåret. Rekommenderar att studera albumet Time Examined i sin helhet, men även hans övriga alster. Gärna också hans "band" Pan Sonic, som han hade tillsammans med Ilpo Väisänen.
Knuttebaloa skrev:DVD-ai skrev:Knuttebaloa skrev:
Jag kan spela 3 x wall clocks på så hög volym att steget till basarna tycks klippa, dessutom rör sig väggarna oroande mycket/ tydligt synligt, så det är knappast något att rekommendera...
Jag har maximalt ca 1600w att tillgå till 16st element, så maximalt 100w/st alltså.
Jag kan tillägga att jag då ligger klart över 0dBFS på försteget.
Alltså, fyttiräkan va coolt. Tolkar det som en rekommendationen och uppmaning. Är det uppgraderingsdjävulen jag skymtar längs vägen
DVD-ai skrev:Jag körde bara en version som jag har från skivan, den är det gött om infra i.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster