Ärligt talat kan jag inte rekomendera eländet men det är en skrämmande kontrast hon visar upp
Hallelulija,
//JB
Moderator: Redaktörer
Mats skrev:Hur som helst är hon ingen föredöme för folk och hon kallar ju de som har en homosexuell läggning för sjuka människor...
...Hon är väldigt omtyckt att småtjejer (åtminstonde var hon det för) och att de brukar ju göra som den stora idolen gör. Skall de få samma värderingar och hålla på som en dåre som hon??
Mats skrev:Jepp trevlig människa. Fullt friskt att en människa beter sig så?
IngOehman skrev:Jag tror ingen behöver hjälp utifrån för att bli bättre på att nedvärdera sig
själv.
Affald skrev:Lite O.T. men jag kan inte slppa synen på Carola & hennes pappa när hon uppträtt på Skara sommarland & sedan sålde sin autograf till barnen för 20:-, hon klottrade & pappa tog betalt... Det ÄR lägre än Glocalnet ,)
En annan bild som etsatsigfast på min näthinna är när hon skickar iväg en hel blomma med fuktig jord/rötter på en tjej i publiken från förra årets Allsång på Skansen!
//JB
soundbrigade skrev:Affald skrev:Lite O.T. men jag kan inte slppa synen på Carola & hennes pappa när hon uppträtt på Skara sommarland & sedan sålde sin autograf till barnen för 20:-, hon klottrade & pappa tog betalt... Det ÄR lägre än Glocalnet ,)
En annan bild som etsatsigfast på min näthinna är när hon skickar iväg en hel blomma med fuktig jord/rötter på en tjej i publiken från förra årets Allsång på Skansen!
//JB
Du glömde nämna om när hon piskade skiten ... f'låt Satan ... ur sin väninna.
mats skrev:va sjutton så intressant berättar om piskandet
hajen1 skrev:Svårt för religösa hysteriker men hon har egentligen en bra röst. Problemet tycker jag är att hon använder den till skitmusik. Hon tillhör dem som man tyckt att med rätt material så kan det bli riktigt bra. Så blir det aldrig. Hon är fast i schlagereländet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster