Moderator: Redaktörer
music4ever skrev:Av de listande är Accuphase snyggast.
sportbilsentusiasten skrev:music4ever skrev:Av de listande är Accuphase snyggast.
Mac?
Lätt snyggaste stärkarna, ja hela märket.
FocSuiH skrev:Endast 12 tillverkare listas, varför bara de ?
Denon och Yamaha saknas, bland flera.
Jag röstar Yamaha i alla lägen, något annat duger inte i mitt tycke.
/ FocSuiH
sportbilsentusiasten skrev:music4ever skrev:Av de listande är Accuphase snyggast.
Mac?
RogerGustavsson skrev:Är ointresserad av varumärken, det är resultaten som räknas. Hur ofta är en hel serie med produkter från en producent bra? Det kan var någon som sticker ut som riktigt bra och resten är mindre bra. För min del vill jag helst inte se prylarna vid lyssning och därför tillmäter jag inte deras utseende så stor betydelse.
Calleberg skrev:Kärt namn har många barn![]()
https://sv.wikipedia.org/wiki/McIntosh
Tycker ochså de är snyggast, men de balanserar väl nära gränsen till det vulgära ibland.
Som här, kanske lite "to much" ...
Morello skrev:sportbilsentusiasten skrev:music4ever skrev:Av de listande är Accuphase snyggast.
Mac?
MacIntosh är väl datorer och McIntosh hifi?
Jag håller med dig - elegant utseende som inte liknar något annat.
sportbilsentusiasten skrev:Morello skrev:sportbilsentusiasten skrev:Mac?
Jo man jag kallar båda Mac. Är ju helt omöjligt att komma ihåg hur McInt... stavas.
sportbilsentusiasten skrev:Morello skrev:sportbilsentusiasten skrev:Mac?
Jo man jag kallar båda Mac. Är ju helt omöjligt att komma ihåg hur McInt... stavas.
Calleberg skrev:Apple gav ju sin dator namnet Macintosh efter äppelsorten Mcintosh, men ändrade stavningen eftersom det redan fanns ett inte helt okänt företag i audiobranshen med samma stavning som äpplet.
Morello skrev:Det finns som sagt inte några genvägar till det perfekta ljudet.
Rydberg skrev:Bryston och Sybarite Audio gör riktigt fina förstärkare. Boulder och Accuphase hade jag gärna testat i min anläggning dock!
Rydberg skrev:Bryston och Sybarite Audio gör riktigt fina förstärkare. Boulder och Accuphase hade jag gärna testat i min anläggning dock!
Morello skrev:Välbyggda och med få undantag fina tekniska prestanda kanske kan räcka?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 43 gäster