Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:Lyssningen har börjat!
goat76 skrev:DVD-ai skrev:Lyssningen har börjat!
Vilka är personerna på bilderna?
RogerGustavsson skrev:Lite David mot Goliat det här. Utgången blev dock inte sådan som den kampen, här vann jätten. Jag hade blivit förvånad om David i form av Juanth vunnit denna kamp.
RolffRojs skrev:goat76 skrev:Vilka är personerna på bilderna?
Det går kanske att gissa? Det bör vara två observatörer, en person med avsliten hälsena, tre med profilbilder på forumet och två medtävlare, varav den ena tar foto.
FBK skrev:RolffRojs skrev:goat76 skrev:Vilka är personerna på bilderna?
Det går kanske att gissa? Det bör vara två observatörer, en person med avsliten hälsena, tre med profilbilder på forumet och två medtävlare, varav den ena tar foto.
Folk har ju bilder på när de är unga, så det kan vara svårt... Vem är mannen med skägg.. han gör som jag gör, går ännu med shorts
Sedan måste jag säga att DVD-ai har en mycket läcker tavla, ursnygg i min ögon
juanth skrev:Det hela var en väldigt trevlig tillställning. Härligt att delta och få stryk av DVD-ai:s arsenal.![]()
Jättekul att ni som kom, kom.
Jag ser fram emot mer av detta.
Nu är handsken fri vad jag förstår. Eller hur David.
Särskilt tack till hifikg och doofus som kom långväga. Kul att träffa er.
Ronnie skrev:
Efter tävlingen plockades fin-HiFin fram!
Här två av tre par vintagehögtalare som vi avnjöt hos Juanth.
De yttepyttiga lät fantastiskt bra, särskilt med lite hjälp av basmodulerna.![]()
Jag föredrog dem kanske t o m framför OA51:orna totalt.![]()
Hoppas nån delar en bild på de nästan lika överraskande Martin Perssonhögtalarna (var det va?).
Jag är längst till vänster i gruppfotot. Trängs med KG på de sämsta platserna för att matcha hur vi satt hemma hos DVD-ai under just den låten som spelades.
Oförskämt trevligt hade vi!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster