danfra skrev:Sätter också upp mig för minst trafo och mönsterkort. Detta beroende på vad som mer finns att sätta upp sig för i slutändan
Jag kan åta mig att sälja traf och mönsterkort.
Moderator: Redaktörer
danfra skrev:Sätter också upp mig för minst trafo och mönsterkort. Detta beroende på vad som mer finns att sätta upp sig för i slutändan
tordnilsson skrev:Jag är intresserad av kort och trafo.
Morello skrev:Kraft
tordnilsson skrev:Morello skrev:Kraft
Snyggt !
Morello skrev:anoden skrev:Kommer att följa projektet med stort intresse. Kan även tänka mig att bistå projektet med en del kvalitetskomponenter, ex.vis rörsocklar m.m
Roland!
Har du tips på bra och lätttillgänglig rörsockel för mönsterkortsmontage/hålmonterad så får du gärna tipsa.
Morello skrev:tordnilsson skrev:Jag är intresserad av kort och trafo.
Kul!![]()
Justerade fotavtrycket till rören så att hålen sitter på en cirkel med diameter 20 mm.
Kom ganska långt med kraftaggregatet igår. Ska försöka slutföra under helgen.
Ikväll blir det pilsner med några kollegor - tar självklart med utskrifter på scheman så att grabbarna får granska. En av grabbarna är en av de skickligaste elektroniker jag träffat - ska bli kul med lite återkoppling.
Morello skrev:4 st ECC88 beställda från tubular well som drivs av en av våra forumkamrater.
RMA skrev:Morello skrev:4 st ECC88 beställda från tubular well som drivs av en av våra forumkamrater.
Är intresserad av projektet men kunde inte hitta ECC88 på hemsidan. Är det specialbeställning som gäller?
Är inte så bekant med olika rör typer.
Fostex skrev:Kanske är det E88CC Morello syftar på? En variant av ECC88 med lite snävare specifikationer.
Morello skrev:Databladen för de rörsocklar jag hittat är så undermåliga att det inte går att rita ett fotavtryck med mindre än att man köper ett exemplar och mäter på. Sanslöst dåligt.
Morello skrev:Skulle vara intressant att mäta THD och brus för olika rörfabrikat. Tror aldrig jag sett något annat än tämligen fantasifulla anekdoter för att beskriva rörtyper.
Calleberg skrev:Jag är lite sugen på att hoppa på tåget... men fegar lite tills det blivit mätt lite på underverket.
Hinns det med före jul tro?
Calleberg skrev:Jag är lite sugen på att hoppa på tåget... men fegar lite tills det blivit mätt lite på underverket.
Hinns det med före jul tro?
Morello skrev:Jesus vad mycket rappakalja JJ-hemsidan är besudlad med; det ser helt oseriöst ut i mina ögon. Gillar egentligen inte att stoppa pengar i fickorna på sådana bolag, men vi får hoppas rören är bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster