Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Conny skrev:Alternativ 1 om elementen är OK i övrigt. Det är vanligt att spindeln är sned.
Alternativ 2 i andra hand, men med original diskanter om de är hela. Så kör jag i mina och det går absolut att leva med.
juanth skrev:Alternativ två (om du kan greja filterändringen själv)
data_foggen skrev:juanth skrev:Alternativ två (om du kan greja filterändringen själv)
Den skriver jag under på!
Gjorde den på mina OD-11 och det blev så bra.
//H
Daniel_A skrev:data_foggen skrev:juanth skrev:Alternativ två (om du kan greja filterändringen själv)
Den skriver jag under på!
Gjorde den på mina OD-11 och det blev så bra.
//H
Tack för länken! Synd att bilderna är borta. Någon som vet om det T22-element som finns hos Hifi Kit nuförtiden skiljer sig i mått (och åtgärder för att modifiera baffeln) från tidigare? Bilden på deras sajt är samma som den gamla.
data_foggen skrev:Daniel_A skrev:
Tack för länken! Synd att bilderna är borta. Någon som vet om det T22-element som finns hos Hifi Kit nuförtiden skiljer sig i mått (och åtgärder för att modifiera baffeln) från tidigare? Bilden på deras sajt är samma som den gamla.
Näe, bilderna är kvar. Prova att kolla i FireFox.
//H
data_foggen skrev:Åhå.
Bilderna ligger på faktiskt FTP.
[...]
Eri skrev:Använder firefox på en windows 10 dator och det är inget problem att se bilderna i den tråden så det är nog macen som ställer till det.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster