DQ-20 skrev:På grund av min anemiska gestalt ger jag mig helst i kast med väderkvarnar, halmdockor och redan inslagna dörrar.
Och, är den anglosaxiskt lagde helt svengelskt kanske frestad att tillägga, att piska döda hästar.
Moderator: Redaktörer
DQ-20 skrev:På grund av min anemiska gestalt ger jag mig helst i kast med väderkvarnar, halmdockor och redan inslagna dörrar.
Almen skrev:DQ-20 skrev:På grund av min anemiska gestalt ger jag mig helst i kast med väderkvarnar, halmdockor och redan inslagna dörrar.
Och, är den anglosaxiskt lagde helt svengelskt kanske frestad att tillägga, att piska döda hästar.
Calleberg skrev:Om du har 4 karderlig EKU så har du fått tag i s.k. "säpokabel"
Gick bara att beställa via FMV.
Koppla in 4 ledare i ena änden och två i den andra, det andra paret skall kopplas vidare till lägenheten ovanför din.
nuffe skrev:EKU innehåller ju 4 ledningar, använder du alla 4 eller bara en?
Jag håller med dig EKU är klart bäst, har använts både inne i och till högtalare.
Provade EKU och någon grov Supra ply till mina baslådor, båda fungerade utmärkt men med EKU var risken för kortslutning borta.
Ja jag har brände en förstärkare när en av kardelerna i ply inte satt rätt.
Henrik
Imbecillen skrev:Har länge kört med nätverkskabel vilket torde ge ungefär samma resultat. Med de fåtal watt som används i ett vardagsrum räcker det gott. Till PA blir det däremot upp emot 4mm, matar man ut 3000w kan det kanske gå åt…
Emanuelgbg skrev:https://www.tradera.com/item/170306/523328938/4-kg-2-tradig-kabel
Användare som besöker denna kategori: Calleberg, Google [Bot] och 13 gäster