Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Tänkte spinna ihop en myt blandat med groteska tekniska förklaringar om alla fördelar som konstruktionen ger. Kränger sedan ett nystan för några tusen dollar per meter, är det inte dyrt kommer det aldrig att sälja. Betalar bra för inbyten. Inspelningstid på ca 48 timmar med anvisad musik (säljs av mig). Inspelningen måste repeteras varje gång kablarna kopplas ur, men då räcker det med 24 timmar. Kan du avstå från att beställa?
hifikg skrev:He, he, kan inte ens formulera en annons om de falska popboxarna, jag vill inte att någon ska råka ut för så dåligt ljud. Samtidigt bär det emot att köra dem till återbruket, någon kan ju tycka att lådorna är snygga/användbara, eller att elementen skulle duga i någon annan burk eller ihop med ett bättre delningsfilter eller vad nu kunnigt folk kan hitta på.
nuffe skrev:De riktigt gamla ström installationskablarna var isolerade med tjärindränkt papper med textilskydd.
Att installera jordfelsbrytare i ett sånt hus kan innebära en lång felsökning. Oftast bättre att byta all kabel mot modern dito.
Det som visas ser ut som en modern kopia
hifikg skrev:Tänkte spinna ihop en myt blandat med groteska tekniska förklaringar om alla fördelar som konstruktionen ger. Kränger sedan ett nystan för några tusen dollar per meter, är det inte dyrt kommer det aldrig att sälja. Betalar bra för inbyten. Inspelningstid på ca 48 timmar med anvisad musik (säljs av mig). Inspelningen måste repeteras varje gång kablarna kopplas ur, men då räcker det med 24 timmar. Kan du avstå från att beställa?
sprudel skrev:nuffe skrev:De riktigt gamla ström installationskablarna var isolerade med tjärindränkt papper med textilskydd.
Att installera jordfelsbrytare i ett sånt hus kan innebära en lång felsökning. Oftast bättre att byta all kabel mot modern dito.
Det som visas ser ut som en modern kopia
Ja. Återigen en halmgubbe.
Wolfie skrev:hifikg skrev:Tänkte spinna ihop en myt blandat med groteska tekniska förklaringar om alla fördelar som konstruktionen ger. Kränger sedan ett nystan för några tusen dollar per meter, är det inte dyrt kommer det aldrig att sälja. Betalar bra för inbyten. Inspelningstid på ca 48 timmar med anvisad musik (säljs av mig). Inspelningen måste repeteras varje gång kablarna kopplas ur, men då räcker det med 24 timmar. Kan du avstå från att beställa?
Låter oseriöst... Alla seriösa kabelkrängare påstår väl att det är minst 360 timmars inspelningstid?
Detta så att det har gått 15 dygn från det att man skickat iväg skiten innan de börjar komma tillbaks för att ångra sitt köp...
Då är det bara att påvisa att distansköplagen ger rätt till 14 dygns ångerrätt
hifikg skrev:Wolfie skrev:hifikg skrev:Tänkte spinna ihop en myt blandat med groteska tekniska förklaringar om alla fördelar som konstruktionen ger. Kränger sedan ett nystan för några tusen dollar per meter, är det inte dyrt kommer det aldrig att sälja. Betalar bra för inbyten. Inspelningstid på ca 48 timmar med anvisad musik (säljs av mig). Inspelningen måste repeteras varje gång kablarna kopplas ur, men då räcker det med 24 timmar. Kan du avstå från att beställa?
Låter oseriöst... Alla seriösa kabelkrängare påstår väl att det är minst 360 timmars inspelningstid?
Detta så att det har gått 15 dygn från det att man skickat iväg skiten innan de börjar komma tillbaks för att ångra sitt köp...
Då är det bara att påvisa att distansköplagen ger rätt till 14 dygns ångerrätt
Generös ångerrätt säljer, minst 365 dagar tänker jag mig. Undrar hur många som törs erkänna att de är nakna och lämnar tillbaka skräpet miraklen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster