Den första låten på denna youtube video (låten ”Liberty” med Anette Askvik).Hur låter den på er anläggning mot hand i videon?
Hos mig låter dom små ljuden mindre framträdande på mina pi60.
Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Brr... nu lyssnar jag på klippet och det låter verkligen illa jämfört med det riktiga fonogrammet, instämmer med Belker, vad i hela friden är det som gör "kritikerna" som lyckliga av det där klippet!? Jag tror fjärde kabellyftaren har vält, eller kan det vara både fjärde och femte?
Edit: Snubben har t o m en sån där mässingspryl från Svalander. Hur kan det bli fel med en sån?
RogerGustavsson skrev:Ingen som kommenterat inslaget på Youtube? Så där illa har jag aldrig hört Askvik låta.
goat76 skrev:Kan någon förklara vad som händer här?
Belker skrev:RogerGustavsson skrev:Ingen som kommenterat inslaget på Youtube? Så där illa har jag aldrig hört Askvik låta.
Nä, bara Lindroos, hifikg och jag.
Johan_Lindroos skrev:Belker skrev:RogerGustavsson skrev:Ingen som kommenterat inslaget på Youtube? Så där illa har jag aldrig hört Askvik låta.
Nä, bara Lindroos, hifikg och jag.
Ja, vad då ”ingen”?!Frågan får väl returneras till Roger om han läst i tråden.
RogerGustavsson skrev:Johan_Lindroos skrev:Belker skrev:Nä, bara Lindroos, hifikg och jag.
Ja, vad då ”ingen”?!Frågan får väl returneras till Roger om han läst i tråden.
Verkar vara ett språkligt missförstånd... Ni har kommenterat här men hittar knappast någon på Youtube som är negativ till vad som presenteras där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster