Moderator: Redaktörer
soundbrigade skrev:Tja 2,7W är väl lika mycket som 3W om man räknar med decibel.
IngOehman skrev:Bara för att dB är ett logaritmist mått är det ju inte ett som bara förekommer i diskreta steg. Det är en kontinuerlig måttenhet, prexis som watt.
Vh, iö
niclas skrev:Tack![]()
Den skall anslutas till en ipod G5 i första hand, har inte koll på hur stark utsignal en sådan har och vad som är att föredra. Någon som har koll och eventuellt kan länka till en lämplig pot från elfa? Gärna en lågprisvariant men "tillräckligt" bra.
soundbrigade skrev:niclas skrev:Tack![]()
Den skall anslutas till en ipod G5 i första hand, har inte koll på hur stark utsignal en sådan har och vad som är att föredra. Någon som har koll och eventuellt kan länka till en lämplig pot från elfa? Gärna en lågprisvariant men "tillräckligt" bra.
Finns det något sorts riktig audioutgång på en iPod? Avser inte hörlursutgång.
Audix skrev:Inte i själva iPoden, men på ett tillbehör som är ett litet "ställ" där man placerar sin iPod i och därifrån får en riktig audioout signal. Den ingick när jag köpte min iPod (G4), men jag är osäker om den fortfarande gör det.
soundbrigade skrev:Hade varit kul att ha en iPodföärstärkare med rör.Bara plugga i podden och köra...
soundbrigade skrev:OJ!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad kan det vara för rör??? Ser ut som 2A3 eller kan det vara ett 1626???
Klart kul och definitivt snyggt!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 71 gäster