Moderator: Redaktörer
RJohan skrev:Ja, typ, ALLA jullåtar utom Adolfsson och Falk - Mer Jul.
RJohan skrev:Ja, typ, ALLA jullåtar utom Adolfsson och Falk - Mer Jul.
Nattlorden skrev:Allt med Håkan Hellström och Kent.
ottovonkopp skrev:Per Gessle, Takida, Victor Leksell, New Kid, Miriam Bryant, Thomas Stenström o allt prat-sjungande gnäll osv.... samt all överdrivet autotunad Rap. Hm, missade visst att det skulle vara låtar, men orka!
goat76 skrev:Det är ganska mycket av den där entoniga mumlande pratsjungandet när man rattar över till P3 i bilen, massor med olika låtar (tror jag) som inte låter olika. Typ av stilen: -”Jag vaknade idag, jag klev upp, jag orkade inte göra något mer idag…”
ottovonkopp skrev:Live is life med Opus. Kan inte fingret på det men jag får ångest av den.
Bill50x skrev:goat76 skrev:Det är ganska mycket av den där entoniga mumlande pratsjungandet när man rattar över till P3 i bilen, massor med olika låtar (tror jag) som inte låter olika. Typ av stilen: -”Jag vaknade idag, jag klev upp, jag orkade inte göra något mer idag…”
Blues, standardformulär A: "I woke up this morning and my babe was gone" typ.
/ B
PerStromgren skrev:Jag har mycket svårt för Hotel California med Eagles. Låten är det inget fel på, men originalutförandet kan jag helt inte med!
Bill50x skrev:ottovonkopp skrev:Live is life med Opus. Kan inte fingret på det men jag får ångest av den.
Jättebra låt, har den på 12" maxisingel, kan rippa av den åt dig så du får lyssna på den utan ångest
/ B
ottovonkopp skrev:Usch! Nu fick jag ångest.
Magnuz skrev:Alla har vi väl låtar som vi av en eller annan anledning ogillar men vilka och varför? Själv får jag rysningar av Carolas julskiva och det är inte precis av välbehag. Jag kan dock inte riktigt sätta fingret på vad det är jag ogillar så mycket. Nu är väl väl i och för sig just Carola inte någon favorit överhuvudtaget.
Vilka låtar ogillar ni och varför?
Nattlorden skrev:Ingen vill veta var du köpt din tröja - Raymond och Maria
pingvinen skrev:Jag tar tillfället i akt att slå på egen trumma som talesättet lyder och det passar ju bra in här även om jag inte är trummis.Jag spelar själv på en LP och den kan jag inte med att lyssna på, inte något av spåren. Den spelades in 1985 så det beror naturligtvis på att vi missade toppåret 1979 vilket potentiellt hade gjort albumet till en klassiker.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster