hifikg skrev:Kan någon begripa varför inte Göteborg ligger närmare Hallstahammar!?
Det beror på att någon jäkla klant lagt Hallstahammar så långt bort. Det borde man tänkt på från början.
Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Kan någon begripa varför inte Göteborg ligger närmare Hallstahammar!?
solhaga skrev:Här är den systembeskrivning jag tänkte lägga fram.
Jag tar ödmjukast emot kommentarer.
Om ni vill testa QR-koden:
[ Bild ]
RogerGustavsson skrev:Nu är vi väl några som tar oss till Göteborg och Hifi-Show 2022. Ska vi träffas på något sätt? Kanske över lite mat o dryck? Jag nås på 0739417305
RogerGustavsson skrev:Nu är vi väl några som tar oss till Göteborg och Hifi-Show 2022. Ska vi träffas på något sätt? Kanske över lite mat o dryck? Jag nås på 0739417305
FBK skrev:Kul att ni ska samlas lite. Sådant brukar lyfta mässbesök rejält.
rajapruk skrev:
Är du numera en kommersiell aktör? Annara kul utveckling om det finns DIY-del av mässan.
juanth skrev:Bra album: http://open.qobuz.com/album/0623339210904
sprudel skrev:RogerGustavsson skrev:Nu är vi väl några som tar oss till Göteborg och Hifi-Show 2022. Ska vi träffas på något sätt? Kanske över lite mat o dryck? Jag nås på 0739417305
Trevligt, lördag gissar jag? 0705291682
goat76 skrev:Fick ett nyhetsbrev från en butik som ska vara närvarande i Göteborg med en läcker bild som jag kanske istället borde ha postat i någon av kabeltrådarna? Alla dessa röda kablar bildar nästan ett slags konstverk, eller nåt.![]()
[ Bild ]
goat76 skrev:Fick ett nyhetsbrev från en butik som ska vara närvarande i Göteborg med en läcker bild som jag kanske istället borde ha postat i någon av kabeltrådarna? Alla dessa röda kablar bildar nästan ett slags konstverk, eller nåt.![]()
[ Bild ]
Almen skrev:Tyvärr är jag borta i helgen, hade varit kul att träffas! Ha det så trevligt!
sportbilsentusiasten skrev:Hur bokar man biljetter? Hemsidan är inte den tydligaste...
Finns mobilapp med alla utställare?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 39 gäster