övrigt på kravspec:en är att de skall vara röda.
min kravspec är att de skall låta vettigt utan att det blir några tokpriser, övertygad om att han vill ha mer än en julklapp.
några bra, billiga, röda lurtips?
Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Grabben önskar sig hörlurar till sin telefon. Inte in-ears. Han är f.f. kvar på en telefon med "gammaldags" hörlurskontakt.
min kravspec är att de skall låta vettigt utan att det blir några tokpriser, övertygad om att han vill ha mer än en julklapp.![]()

Bill50x skrev:Hittade alltsammans genom att Googla "röda hörlurar". Själv använder jag Koss Porta Pro men de finns bara i svart såvitt (!) jag vet.
Almen skrev:Bill50x skrev:Hittade alltsammans genom att Googla "röda hörlurar". Själv använder jag Koss Porta Pro men de finns bara i svart såvitt (!) jag vet.
Jag googlade "koss porta pro red".
Almen skrev:Sladden känslig för mekaniskt våld, men det kanske alla är. Annars en i mitt tycke prisvärd lur.
[ Bild ]
Nattlorden skrev:Almen skrev:Sladden känslig för mekaniskt våld, men det kanske alla är. Annars en i mitt tycke prisvärd lur.
[ Bild ]
Fast den där röda verkar ha varit en specialare en kort tid för ett antal år sedan, inget som säljs nu...
Nattlorden skrev:Almen skrev:Sladden känslig för mekaniskt våld, men det kanske alla är. Annars en i mitt tycke prisvärd lur.
[ Bild ]
Fast den där röda verkar ha varit en specialare en kort tid för ett antal år sedan, inget som säljs nu...
dewpo skrev:I de test jag läst har Hifiman gjort bra ifrån sigHE-R9 finns trådlös och är Röd
![]()
https://store.hifiman.com/index.php/he-r9.html
Nattlorden skrev:Grabben önskar sig hörlurar till sin telefon. Inte in-ears. Han är f.f. kvar på en telefon med "gammaldags" hörlurskontakt.
min kravspec är att de skall låta vettigt utan att det blir några tokpriser, övertygad om att han vill ha mer än en julklapp.![]()
sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:Grabben önskar sig hörlurar till sin telefon. Inte in-ears. Han är f.f. kvar på en telefon med "gammaldags" hörlurskontakt.
Ålder?
Dvs ska de tåla stryk, regn mm
sportbilsentusiasten skrev:ok, kör då på Almen's förslag

ChristianAndersson skrev:Vet inte om dessa ersatts av 710, men de är bra, inte klarröda utan åt hallon-orange:a
har även köpt vita av den brusreducerande varianten på ICA när de hade kampanj.
Funkar även med 3,5 mm jack, exv om de laddat ur.
Hittar du inte, pm:a
[ Bild ]
https://www.elon.se/jbl-tune-700-bt-coral
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster