Moderator: Redaktörer
Kitchenmaster skrev:Varmt välkommen till Härnösand!
Chris71 skrev:Märkligt, under mina år i Härnösand fanns det ju knappt en radioaffär värd namnet och under mitt byggande av mina första Dynaudio högtalare för styvt 30år sedan så skakade de flesta på huvudet över hur man som student kunde lägga ut över 5000kr på högtalare när man fick bygga lådan och löda ihop filtret själv.
Det närmaste en hifi kompis jag kom var en klasskompis som ägde en årgång av den där stereoguiden där han bläddrade fram olika dyra apparater och förvånades över att nån var dum nog att lägga pengar på dylika exotiska apparater.
Skönt att det finns lite hopp om bättring för den blåsiga härnön.
hifikg skrev:Bra vinkel, när det gäller VM så väntar jag till finalen. Kanske semifinalerna också. Hur går det för Sverige?
petersteindl skrev:hifikg skrev:Bra vinkel, när det gäller VM så väntar jag till finalen. Kanske semifinalerna också. Hur går det för Sverige?
Sverige skall väl spela kvartsfinal mot Norge.
petersteindl skrev:... Jag har observerat att forumens stora grabbskribenter har mer än 10 000 inlägg på detta forum. Det behöver ni inte stå ut med ifrån mig. Jag har varken tid eller lust. ...
petersteindl skrev:Frankrike mot Argentina i final. Kommer nog se matchen över lite glögg.![]()
Kermit116 skrev:Kenneth Ålborg!
https://m.youtube.com/watch?v=ylbOyGHvYoQ
petersteindl skrev:Jag skrev lite för några dagar sedan, gällande subwoofern, i tråden du länkade till.
Nu är det sista dygnet på år 2022. Kommer 2023 bli året då allt blir övermåttan bra, där alla människor förbrödras och fred och frid infinner sig och alla människor uppnår bliss och lycka?
Eller blir saker bara etter värre?
Mvh
Peter
petersteindl skrev:Nu är det sista dygnet på år 2022. Kommer 2023 bli året då allt blir övermåttan bra, där alla människor förbrödras och fred och frid infinner sig och alla människor uppnår bliss och lycka?
Eller blir saker bara etter värre?
Mvh
Peter
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster