En överraskning för mig var att Johnny Winter producerat, spelat gitarr och skrikit här.

Firebird: Deluxe, CD,

Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Tingvall Trio, blandat från olika fonogram, inför morgondagens konsert på Fasching!
Joro skrev:hifikg skrev:Tingvall Trio, blandat från olika fonogram, inför morgondagens konsert på Fasching!
Var det en bra konsert?
PekkaJohansson skrev:Jag firar min födelsedag denna torsdag genom att spela Frank Sinatra och "It was a very good year" trots att det gångna året har varit ett av de sämsta på länge med Putins aggressionsbrott mot Ukraina, fortsatt pandemi och fortsättning på ljudnivåkriget. Nåväl, sällsynt fin ljudåtergivning och en uppsjö av välljudande kompaktskivor omkring mig, ett glas Crémant de Loire och hemlagad pizza i ugnen gör situationen uthärdlig.
Med vänlig hälsning
Pekka
PekkaJohansson skrev:Tack! Jag spelar det höggradigt nostalgiska albumet "September of my years" från 1965 som gavs ut i nära anslutning till Sinatras 50-årsdag i december samma år. Jag satt nyss vid min hemlagade pizza och räknade på Sinatras ålder - och gissade fel med nästan tio år. Dåtidens 50-åringar är dagens 60-åringar!
Med vänlig hälsning
Pekka
Ted_B skrev:Grattis!
Och det kanske har varit ett väldigt bra år med tanke på vad som eventuellt väntar nästa år, om nu kriget utvidgas
hifikg skrev:Emellanåt låter tösen rejält packad och ljudkvaliteten är inget att yvas över.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster