Förstärkaren Sonic Impact T-Amp är en knallsensation i hi-fi-världen. Den kostar bara 250 kronor men kan ljudmässigt jämföras med förstärkare som är 100 gångar dyrare.
Vad är detta?
Moderator: Redaktörer
Förstärkaren Sonic Impact T-Amp är en knallsensation i hi-fi-världen. Den kostar bara 250 kronor men kan ljudmässigt jämföras med förstärkare som är 100 gångar dyrare.
zvenzzon skrev:Vad är detta?
Kaffekoppen skrev:Man kan ju undra varför det inte är gjort från fabrik...
xeizo skrev:Det behöver man inte undra över, den är ju konstruerad för mp3 och datorhögtalare från första början, och sådana går inte djupt.
Att den duger till Hifi var en överraskande bieffekt som inte tillverkaren hade tänkt på, det var det användarna som upptäckte.
Det skulle inte förvåna om det småningom dyker upp en uppdaterad T-Amp som är konstruerad för Hifi.

pgv skrev:UrSv du skulle komma hem till mig i Uppsala och höra om det bara är snack. Som jag skrivit ovan min Denon är till salu till förmån för 2 T-ampar.
Jag tror att kringutrustningen kan spela ganska stor roll.
Nefilim skrev:Ja man kan ju inte uppfinna vattnet flera ggr!
pgv skrev:Ja det är väl som du säger, man sitter och lyssnar på katastrofal dist.
pgv skrev:Jag har ett ganska litet vardagsrum, men jag kan spela lika högt som med min Denon. Jag kan spela så högt att det blir dirrekt otrevligt att vara i rummet! Utan någon hörbar dist.
Jag använder en batterieliminator som ger 14 v och 4,5 a, har en till varje T-amp
pgv skrev:Förstår inte Haakan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster