Moderator: Redaktörer
LeifB skrev:Ja han sågade Hegel H95 med fotknölarna.
LeifB skrev:Jag hittar ingen återförsäljare i Sverige.
Finns några från europa. Nederländerna verkar bäst i eu.
€1899
Zappa skrev:Om du står ut med separata för- och slutsteg och dessutom inte måste ha fjärr så är säkert Holographic Audio Pre Two och Amp Twenty fullgoda alternativ i den prisklassen.
Johan_Lindroos skrev:LeifB skrev:Jag hittar ingen återförsäljare i Sverige.
€1899
Hifiklubben. Dessutom till ett lägre pris. Å andra sidan verkar prestanda vara lidande.
RogerGustavsson skrev:Johan_Lindroos skrev:LeifB skrev:Jag hittar ingen återförsäljare i Sverige.
€1899
Hifiklubben. Dessutom till ett lägre pris. Å andra sidan verkar prestanda vara lidande.
Du menar Hegel men vi avsåg Schiit.
hifi_nirvana skrev:Zappa skrev:Om du står ut med separata för- och slutsteg och dessutom inte måste ha fjärr så är säkert Holographic Audio Pre Two och Amp Twenty fullgoda alternativ i den prisklassen.
Det är lite märkligt att han inte har fjärrkontroll i försteget. Troligtvis hade det bara ökat kostnaden med några hundralappar men en betydligt större målgrupp hade varit intresserade. Välbyggda, fina och prisvärda utan tvekan.
hifi_nirvana skrev:Zappa skrev:Om du står ut med separata för- och slutsteg och dessutom inte måste ha fjärr så är säkert Holographic Audio Pre Two och Amp Twenty fullgoda alternativ i den prisklassen.
Det är lite märkligt att han inte har fjärrkontroll i försteget. Troligtvis hade det bara ökat kostnaden med några hundralappar men en betydligt större målgrupp hade varit intresserade. Välbyggda, fina och prisvärda utan tvekan.
LeifB skrev:Kan inte säga vad den förstärkaren kan prestera.
Kan dock inte tror att den kan ge de 2 översta en match.
Belker skrev:LeifB skrev:Kan inte säga vad den förstärkaren kan prestera.
Amp Twenty? Vad betyder ”audiofil” egentligen för dig?
LeifB skrev:Belker skrev:LeifB skrev:Kan inte säga vad den förstärkaren kan prestera.
Amp Twenty? Vad betyder ”audiofil” egentligen för dig?
Ja.
Jag glömde att nämna att jag har kravet att det ska finnas balanserade ingångar. Pre2 har inga balanserade ingångar.
Audiofil innefattar att jag vill ha alla dimensioner i ljudbilden. Detaljrikt ljud, njutbart.
Calleberg skrev:LeifB skrev:Belker skrev:Amp Twenty? Vad betyder ”audiofil” egentligen för dig?
Ja.
Jag glömde att nämna att jag har kravet att det ska finnas balanserade ingångar. Pre2 har inga balanserade ingångar.
Audiofil innefattar att jag vill ha alla dimensioner i ljudbilden. Detaljrikt ljud, njutbart.
Dåså, gå på Belkers/Zappas förslag.
https://www.holographicaudio.com/produkter/amp-twenty
LeifB skrev:Calleberg skrev:LeifB skrev:Ja.
Jag avskrev dom i senaste inmägg.
Calleberg skrev:Balanserade ingångar skiter jag i.
hifikg skrev:Calleberg skrev:Balanserade ingångar skiter jag i.
Jag e glad att jag har en toalett i anslutning till mitt lyssningsrum
Calleberg skrev:hifikg skrev:Calleberg skrev:Balanserade ingångar skiter jag i.
Jag e glad att jag har en toalett i anslutning till mitt lyssningsrum
Är det här nån sorts förtäckt inbjudan till Hallstahammar?
Calleberg skrev:LeifB skrev:Calleberg skrev:
Jag avskrev dom i senaste inmägg.
Då får du väl tänka lite utanför boxen och sikta på ett annat försteg, jag skulle ochså ratat PRE 2, för att det inte har fjärr. Balanserade ingångar skiter jag i.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst