Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Jag gillar denna (olyssnat). I alla fall i "nordisk hemmiljö" - vilket borde innefatta IKEA-interiörer över hela jorden - matchar de jättesnyggt. Bra storlek för de som köper små golvare. Skulle vara roligt om denna kunde komma ut och stå i butiker ibland liknande och visa vad den går för.
Morgan skrev:Ser ut att vara en kompetent liten rackare. Men den vita fronten är apful i mina ögon, så jag hoppas den finns i svart utförande också. Helt vit hade förstås också funkat - det är själva kombon av vitt + ljus ek som gör så ont i mig.
Nattlorden skrev:Morgan skrev:Ser ut att vara en kompetent liten rackare. Men den vita fronten är apful i mina ögon, så jag hoppas den finns i svart utförande också. Helt vit hade förstås också funkat - det är själva kombon av vitt + ljus ek som gör så ont i mig.
Antar att elementen är integrerade i den... Annars hade det varit kul om de haft en flock olikfärgade frontplattor man enkelt bytt (typ per magnet).
Johan_Lindroos skrev:Nattlorden skrev:Morgan skrev:Ser ut att vara en kompetent liten rackare. Men den vita fronten är apful i mina ögon, så jag hoppas den finns i svart utförande också. Helt vit hade förstås också funkat - det är själva kombon av vitt + ljus ek som gör så ont i mig.
Antar att elementen är integrerade i den... Annars hade det varit kul om de haft en flock olikfärgade frontplattor man enkelt bytt (typ per magnet).
Troligen nej.
Den vanliga Junior HAR fronten fastmonterad med magneter, precis som du föreslår! Gissningsvis är det på samma sätt på 28:an också.
Om man inte bryr sig om originalutseendet kan man alltså enkelt måla om fronten i valfri kulör.
Lassej skrev:Är även detta en konstruktion av IÖ?
Max_Headroom skrev:Ser trevlig ut. Liten förståss, men kan passa för folk som har blygsamma krav på ljudtrycket (dom flesta har det).
Imperial-Blomman skrev:Det finns ett par på Hifikit nu.
Alla är välkomna in å lyssna på nya Guru'na.
ChristianAndersson skrev:https://hifi.nl/artikel/31477/Review-Guru-Junior-28-Bezigheids-Guru.html
[ Bild ]
Morello skrev:Det saknas relevanta mätstudier.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 15 gäster