Moderator: Redaktörer
data_foggen skrev:OA-51N hemma hos Juanth!! ja satan i gatan vad den fick ståpälsen att stå i givakt och har sedan2019 inte lämnat mig någon ro.
![]()
juanth skrev:data_foggen skrev:OA-51N hemma hos Juanth!! ja satan i gatan vad den fick ståpälsen att stå i givakt och har sedan2019 inte lämnat mig någon ro.
![]()
![]()
FBK skrev:juanth skrev:data_foggen skrev:OA-51N hemma hos Juanth!! ja satan i gatan vad den fick ståpälsen att stå i givakt och har sedan2019 inte lämnat mig någon ro.
![]()
![]()
Jag blev glad över att se vad data_foggen skrev för jag håller med. För mig är OA51N 1:a på Carlsson listan. Det är lite svårt att rangordna de Carlsson burkar man hört, men just OA51N rankar jag först.
hifikg skrev:FBK skrev:juanth skrev:
![]()
Jag blev glad över att se vad data_foggen skrev för jag håller med. För mig är OA51N 1:a på Carlsson listan. Det är lite svårt att rangordna de Carlsson burkar man hört, men just OA51N rankar jag först.
Märks att det är längesen du besökte Hallsta
hifikg skrev:FBK skrev:juanth skrev:
![]()
Hjalmar_Branting skrev:hifikg skrev:FBK skrev:Jag blev glad över att se vad data_foggen skrev för jag håller med. För mig är OA51N 1:a på Carlsson listan. Det är lite svårt att rangordna de Carlsson burkar man hört, men just OA51N rankar jag först.
Eller Blekinge
Imperial-Blomman skrev:Ja!
En redig roadtrip vore kul.
LeifB skrev:Viss musik?
AlbertHall skrev:Jussi Björling "O helga natt".
Röstomfånget, vibratot och så otroligt smakfullt. Lättheten han gör det med. Känns som om han kunde en oktav till. Detta är stor sångkonst!
Det behövs ingen stereo för att förstå.
Hans röst går igenom all inspelningsteknik.
Strmbrg skrev:Beträffande musik så "Kaya" med Bob Marley. Inte på grund av ljudet i första hand utan av att jag gillar låten.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 48 gäster