Här har du något i manlig storlek http://www.tradera.com/auction/aid_27195535

Moderator: Redaktörer
danne_linkinpark skrev:är detta element avsett för hifi eller bilstereo http://www.hifikit.se/show_prod.asp?id=1786
och haakan du har inte föreslagit det?
danne_linkinpark skrev:Ok, men nu har jag hittat ett som ser bra ut kanske Peerless 315SWR39/134 THSX-4L-AL SLS 830669 det är en 12" eller kanske man skulle ta motsvarande 10", sen en sak till det finns en som heter Peerless 257SWR 39 115 SDX 4L AL och den kostar 200kr mer men är det stor skillnad på ljudkvaliten på denna och Peerless 315SWR39/134 THSX-4L-AL SLS 830669? Och inga mer bilelement såg en annan på ett forum som hade byggt en bas med ett bilelement och han blev väldigt besviken på den
danne_linkinpark skrev:sen en sak till det finns en som heter Peerless 257SWR 39 115 SDX 4L AL och den kostar 200kr mer men är det stor skillnad på ljudkvaliten på denna och Peerless 315SWR39/134 THSX-4L-AL SLS 830669?
danne_linkinpark skrev:Men den kostar ju lite till?
danne_linkinpark skrev:Men den där för 990:- ska väl vara i en sluten låda och som jag har förståt det får man mest bas med basrflex låda?
Borgaren skrev:Köp Tangbandare, redan föreslafgna ett par ggr. w8-740c. De ryms i din budget och du får dubbla subbar!! Inte snygga men sätt galler framför. Och titta inte på magneten när du monterar den.
Kaffekoppen skrev:Shivas qts är lagt jut vid 0,35 för att fungera i olika konstalationer. Elementet fungerar utmärkt i EBS basreflex, sluten (gillar själv en låda med q=0,6 vilket mitt preproduktionsexemplar spelar med hemma) och vanliga basreflexlådor. Elementet har även används till IB varianter ...
Jag vill inte påstå att Shiva vill ha sluten låda, det går utmärkt att använda elementet på fler sätt.
Naqref™ skrev:Låda på 80-90l och en avstämning på 22Hz är nog lämpliga riktpunkter vid simulering.
Haakan_W skrev:vad är det som är galet med det`?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 213 gäster