Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Finns en lång tråd om den https://www.audiosciencereview.com/foru ... amp.34607/
Sista inlägget prisar den väl inte direkt jämfört med andra liknande apparater.
Calleberg skrev:Behöver du nåt halvskapligt som bara behöver hålla ihop ett till två år är den nog super...
Calleberg skrev:Tror nog inte att SMSL är sämre än snittet vdg. ChiFi.
Det verkar snarare lite slumpmässigt vilka grejor som håller.
Buggar i mjukvaran kan du räkna med, kanske kommer det en fix, kanske inte.![]()
Köper du via Amazon kan du alltid skicka tillbaka om du har otur.
matsen skrev:Har inte några erfarenheter av A300 men jag har en SMSL Q5 pro som jag köpte för många år sedan för en spottstyver som fungerar som kontorsförstärkare samt så har jag en SMSL SU-8 DAC som sitter i huvudriggen.
Har inte haft några som helst problem med någon av burkarna och jag tycker de är prisvärda båda två.
Så ur det hänseendet så kan jag rekommendera SMSL som märke och skulle gärna köpa fler burkar av det märket.
matsen skrev:Köper du från Amazon så har man (väl?) returrätt så då kan du ju prova och se om du tycker den är värd pengen!
Har man inte förhoppningen om att det ska vara en maskin som spöar 10k-apparater så tror jag det blir bra, man får mycket för pengen oavsett.
Sedan verkar det ju finnas en sjukt massa liknande produkter för ungefär samma pengar - frågan är om det blir så mycket bättre om man går uppåt 3000:- eller sämre om man går neråt 1500:-...
Kör bara, kör!!
matsen skrev:Ska du inte använda den inbyggda DAC:en finns det ju billigare varianter utan DAC?!
Men DAC:en kan ju vara bra att ha...
Du får återkomma med dina intryck!
LeifB skrev:Kunde inte tro mina öron när jag kopplade in min dac som är väldigt musikalisk av sig.
matsen skrev:Kul med lite första intryck!
Det låter som att det blir att behålla den?!
RogerGustavsson skrev:LeifB skrev:Kunde inte tro mina öron när jag kopplade in min dac som är väldigt musikalisk av sig.
Nej, det finns inga apparater som är musikaliska det är musikerna som förhoppningsvis är det men det är inte heller givet.
Halbermensch skrev:Skala -/+ 7? Märkligt, jag har 9 på min enhet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster