Moderator: Redaktörer
LeifB skrev:Nu snackar vi om duktiga dacar.
[...]
Vilken man väljer och vilken man föredrar har att göra med vilken ljudbild man föredrar.
LeifB skrev:Det verkar som ADI-2 har smalare ljudbild och nästan obefintligt djup.
Gustard A26 har allt. Inklusive höjd i ljudbilden.
Det tycker jag är helt avgörande för A26 är bättre.
RogerGustavsson skrev:LeifB skrev:Det verkar som ADI-2 har smalare ljudbild och nästan obefintligt djup.
Det beror väl på om originalfilen har de kvalitéerna från början ? Man vill väl inte att apparaten tillför något som kanske inte finns där från början? Ännu en pajas på youtube?
RogerGustavsson skrev:LeifB skrev:Det verkar som ADI-2 har smalare ljudbild och nästan obefintligt djup.
Det beror väl på om originalfilen har de kvalitéerna från början ? Man vill väl inte att apparaten tillför något som kanske inte finns där från början? Ännu en pajas på youtube?
DVD-ai skrev:Jag kan i alla fall gå i god för att den upplevda bredden, höjden & djupet i ljudbilden med RME adi-2/4 Pro SE är så bra som jag någonsin har varit med om
LeifB skrev:DVD-ai skrev:Jag kan i alla fall gå i god för att den upplevda bredden, höjden & djupet i ljudbilden med RME adi-2/4 Pro SE är så bra som jag någonsin har varit med om
Kan du vara säker?
Gustard är bättre.
DVD-ai skrev:LeifB skrev:DVD-ai skrev:Jag kan i alla fall gå i god för att den upplevda bredden, höjden & djupet i ljudbilden med RME adi-2/4 Pro SE är så bra som jag någonsin har varit med om
Kan du vara säker?
Gustard är bättre.
Jag är lika säker som han som gjort din recension på att jag hör det jag hör, om djup, bredd och höjd finns i musiken så är den där med den RME jag använder.
Till och med imponerande tydligt, må jag tillägga!
DVD-ai skrev:Jag kan i alla fall gå i god för att den upplevda bredden, höjden & djupet i ljudbilden med RME adi-2/4 Pro SE är så bra som jag någonsin har varit med om
LeifB skrev:RogerGustavsson skrev:LeifB skrev:Det verkar som ADI-2 har smalare ljudbild och nästan obefintligt djup.
Varför är du så negativ?
LeifB skrev:DVD-ai skrev:LeifB skrev:
Kan du vara säker?
Gustard är bättre.
Jag är lika säker som han som gjort din recension på att jag hör det jag hör, om djup, bredd och höjd finns i musiken så är den där med den RME jag använder.
Till och med imponerande tydligt, må jag tillägga!
Vad har du jämfört med?
Har du någon referens?
Almen skrev:LeifB skrev:RogerGustavsson skrev:
Varför är du så negativ?
Varför trollar du?
LeifB skrev:Nja jag lånar inte ut..
Man har ju hört att det är osäkert i världen nu.
DVD-ai skrev:LeifB skrev:Nja jag lånar inte ut..
Ja jag kanske tjuvar den, man vet aldrig...
LeifB skrev:DVD-ai skrev:LeifB skrev:Nja jag lånar inte ut..
Ja jag kanske tjuvar den, man vet aldrig...
Förstår att du blev nyfiken.![]()