gflar skrev:Jag röstade på Musical Fidelity. Det gjorde jag för jag vet (mitt tycke) att det är bra grejer därifrån, har själv KW550.
De andra känner jag inte till så bra.
Jag vet att storebror till den är kanon, men det är ont om intryck om just denna och den är rätt dyr. Vet inte heller vad den kostade ny men gissar på 12. Killen säger att det varit många som frågat om den, men folk tycker nog att den är en tusenlapp för dyr med tanke på ålder därav har han den kvar efter så lång tid och vill inte sänka heller. Sedan finns det andra alternativ på listorna som också är för dyra och inte blivit sålda. Folk vill inte betala dyrt längre utan det ska vara rimligt. Tex de här Nad 356 är det helt tokiga priser på och ingen får sin såld pga detta. Begära 3500-4000kr för en stärkare som är 8-10år gammal och kostade 6000kr ny, nej det går inte. Jag testade en säljare som kunde gå ner till 3250kr och hans var 10år gammal. Jag skulle inte betala ett öre över 2250kr för den.Lillebror C 326 BEE är det rimliga priser på, men den är på bara 2x50W. Det är andra grejer på listan där priserna stått still i 15år

Mycket på listan är för dyrt tycker uppenbart köpare då de legat ute länge.
Psykfall med en rad diagnoser och sjukdomen MS.
Lever på samhällets botten
Ordförande i Kabeltroendes riksförbund.
Audioföl & apparat runkare som älskar haj-end och riktigt feta kablar.