Moderator: Redaktörer
Imperial-Blomman skrev:De va e fin beg rig du fått ihop.
Kermit116 skrev:En undran som jag dock haft ibland är om tillräckligt många faktisktianer kan detektera skillnaden mellan Bluesound Node 130 och en Sonos Connect (som man plockar upp för under 1 000 sek) om man lyssnar på musik från NAS.
Kermit116 skrev:Min anläggning ser ut som följer:
...
- Carlsson OA-52.2
...
Beat that!
momotom skrev:Kul utmaning! Jag faller lite på målsnöret med 100:-
hifikg skrev:Kermit116 skrev:Min anläggning ser ut som följer:
...
- Carlsson OA-52.2
...
Beat that!
Oslagbart.
Men prova rör
momotom skrev:Kul utmaning! Jag faller lite på målsnöret med 100:- (pengamässigt, det är ju svårt att veta ljudmässigt). Men Jamo D 870, En klassisk Rotel michi RHC10+RHB10, samt Teac drive P500 + dac D-500.
momotom skrev:Kul utmaning! Jag faller lite på målsnöret med 100:- (pengamässigt, det är ju svårt att veta ljudmässigt). Men Jamo D 870, En klassisk Rotel michi RHC10+RHB10, samt Teac drive P500 + dac D-500.
VintageHiFi skrev:Jag kan få ihop följande:
Steamer: Logitech Squeezebox Touch 700:- (beg Tradera).
Skivspelare: Technics SL-1200 mkII 3500:- (beg Blocket).
CD-Spelare: Sony DVP-S7700 1000:- (Beg Tradera).
Försteg: Sony TA-E9000ES 2000:- (beg Blocket).
Slutsteg: Sony TA-N9000ES 3000:- (beg Blocket).
Högtalare: Audio Pro Avantek Nine 1250:-(beg Blocket).
Sub: Audio Pro Avantek SUB 1100:- (beg Blocket).
Summa: 12550:-
Kermit116 skrev:momotom skrev:Kul utmaning! Jag faller lite på målsnöret med 100:- (pengamässigt, det är ju svårt att veta ljudmässigt). Men Jamo D 870, En klassisk Rotel michi RHC10+RHB10, samt Teac drive P500 + dac D-500.
Odensbacken. Hm, inte så jättelångt till "På Andra Sidan Skogen" (äger faktiskt en Väderstadsharv köpt i Odensbacken). Och Juanth har närmare dit än till 08:a. Återkom gärna i PM om några lämpliga helger så försöker vi hitta p ngt.
Chris71 skrev:momotom skrev:Kul utmaning! Jag faller lite på målsnöret med 100:- (pengamässigt, det är ju svårt att veta ljudmässigt). Men Jamo D 870, En klassisk Rotel michi RHC10+RHB10, samt Teac drive P500 + dac D-500.
Det var som 17, jag trodde ju att alla teac drivers stod hos mig, men nu kollade jag och mindes att det är ju P700 som jag samlar på
momotom skrev:Chris71 skrev:momotom skrev:Kul utmaning! Jag faller lite på målsnöret med 100:- (pengamässigt, det är ju svårt att veta ljudmässigt). Men Jamo D 870, En klassisk Rotel michi RHC10+RHB10, samt Teac drive P500 + dac D-500.
Det var som 17, jag trodde ju att alla teac drivers stod hos mig, men nu kollade jag och mindes att det är ju P700 som jag samlar på
Nja, nga verkade hamna hos andra iaf. Jag tror att det är 500:an jag harJag har ju också VRDS T1, jag vet ärligt talat inte skillnaden på dom förutom utseendet. Guldig elegans eller fräsigt studiostuk, båda funkar i min värld!
Helmut skrev:Kanske dags att bjuda in beg hifi butiken på Götgatsbacken/Stockholm som kunde kränga lite beg hifi prylar på mässan. Brukar alltid stanna till och drägla över alla beg hifi prylar som finns i butiken.
Kermit116 skrev:Å jag som trodde jag var unik i att ha hittat bra o billigt.
Vi får hyra två rum på Sheraton nästa gång det är hifimässa f att klara av att administrera shoot-outen.
Jag påstår att jag, i princip, skulle kunna leva resten av livet med min anläggning (m OA-52.2 vet jag) oaktat om ngn hällde hur mycket pengar som helst över mig, är det likadant för alla Er andra?
(Den som är sugen att packa ihop grejorna o komma hit hör av sig i PM.)
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster