Max_Headroom skrev:Phuck, jag tänkte just posta samma bild. Slutsteg från en annan planet. Bland det coolaste som gjorts!
Mer Electronluv!
Vilka bisarrt läckra grejer!
Moderator: Redaktörer
celef skrev:bredin_MKII skrev:![]()
den hade blivit riktigtfin med guldratt och knapp och text

Panelguy skrev:Ett par 20.1 skulle stå väldigt högt på min lista över högtalare om jag hade ett rum som kunde inhysa dessa pjäser. Det blir nog trots allt 3.7, som troligtvis är i antågande med tanke på de nya 1.7, som får ersätta mina 3.6.
KarlXII skrev:mrk skrev:KarlXII skrev:Electronluv.
Ja, jag vet inte riktigt vad det är för något, men jag känner att jag vill ha den. Eller dem. Skulle sitta bra i min steampunkhörna.
[ Bild ]
Gör den god espresso?
Det är jag säker på. Dessutom skulle den passa riktigt bra till dessa Living Voice Cosmotron-högtalare.
[ Bild ]
Strmbrg skrev:Dreglar vet jag inte och pengar till den har jag nog. Har inte kollat upp vad åbäket går loss på.
Vore kul att ha i alla fall. Man kan tydligen pilla till kurvorna direkt på displayen.
Men den får inte plats rakt av så då måste jag fixa om i hyllan, och det blir ju jobbigt...
Förmodligen kan samma sak åstadkommas med någon mjukvara. Det brukar ju vara så ibland.
FBK skrev:Strmbrg skrev:Dreglar vet jag inte och pengar till den har jag nog. Har inte kollat upp vad åbäket går loss på.
Vore kul att ha i alla fall. Man kan tydligen pilla till kurvorna direkt på displayen.
Men den får inte plats rakt av så då måste jag fixa om i hyllan, och det blir ju jobbigt...
Förmodligen kan samma sak åstadkommas med någon mjukvara. Det brukar ju vara så ibland.
Hur var det nu...
Krångla inte till det.
Inte ens litegrann.
Man har en inskränkt musiksmak.
Jaga inte efter det du inte klarar av att åstadkomma.
Och så en "ny låda"där du kan krångla till det i massor.....
FBK skrev:Jag som är fattig dräglar över sådant som är "dyrt för mig". https://moonriveraudio.com/the-404-inte ... amplifier/ den med ett par Carlsson lär bli
hifikg skrev:FBK skrev:Jag som är fattig dräglar över sådant som är "dyrt för mig". https://moonriveraudio.com/the-404-inte ... amplifier/ den med ett par Carlsson lär bli
Någon har skämtat med dig. 404 kan man inte hitta!
Användare som besöker denna kategori: Erahjar, RogerGustavsson, Ted_B och 20 gäster