En schyst ljudanläggning i kistan, soldriven, med favoritlåtarna på repeat, på en volym som stör grannarna

Men... den bollen var jag tvåa på...
Vilken musik tar du med dig?
Moderator: Redaktörer
Max_Headroom skrev:Max Headroom har förståss beställt special-kista med extra stora högtlare + en extra låda för att få plats med slutstegen. Och naturligtvis spelas det klassisk rock 'n' roll:[ YouTube ]
JanneX skrev:Min far hade som önskemål att "Highway to hell" skulle spelas på hans begravning. Prästen var måttligt road och det blev inget med det..
Något år senare föreslog jag samma alster som intågsmusik under det stundande bröllopet. Det blev inget med det heller..
VintageHiFi skrev:JanneX skrev:Min far hade som önskemål att "Highway to hell" skulle spelas på hans begravning. Prästen var måttligt road och det blev inget med det..
Något år senare föreslog jag samma alster som intågsmusik under det stundande bröllopet. Det blev inget med det heller..
Fy vad tråkiga dom är.
eljulio skrev:"Men går jag över ängarna" med Göran Fristorp spelades på min fars begravning och jag tror det blir samma visa på min egen så småningom. Den är fin.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster