Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Du får väl göra egna spellistor.
PerStromgren skrev:Dewpo, har du tillgång till Spotify? Programmet skapar en veckolista varje måndag som oerhört träffsäkert spelar musik jag tycker om, även om jag aldrrig hört den förut! Kan det vara en utväg ur MJ-träsket?
MoonMartin skrev:Tryck på >>
hifikg skrev:Lika bra att du vänjer dig. Jag tränar mig på Litauisk improviserad jazz emellanåt. Sakta, men säkert, börjar jag klara av att lyssna på sådan musik. Inget jag skulle rekommendera som instegsjazz för övrigt.
hifikg skrev:Lika bra att du vänjer dig. Jag tränar mig på Litauisk improviserad jazz emellanåt. Sakta, men säkert, börjar jag klara av att lyssna på sådan musik. Inget jag skulle rekommendera som instegsjazz för övrigt.
PerStromgren skrev:hifikg skrev:Lika bra att du vänjer dig. Jag tränar mig på Litauisk improviserad jazz emellanåt. Sakta, men säkert, börjar jag klara av att lyssna på sådan musik. Inget jag skulle rekommendera som instegsjazz för övrigt.
Hit med tipsen, detta låter spännande! Eller fånar du dig, bara?
PerStromgren skrev:(Jag fattar inte hur spotify-taggen funkar.)
dewpo skrev:PerStromgren skrev:(Jag fattar inte hur spotify-taggen funkar.)
Spotify taggen fungerar enbart på låtar ej album och så måste man ta bort allt efter ? tecknet samt ? tecknet.
PerStromgren skrev:Nu är ändå Dewpos tråd nedsmutsad, så:
https://open.spotify.com/album/3ACU8Hh6 ... LiM1AmBMoQ
(Spotifylänk till Maria Fausts album Machina. Jag fattar inte hur spotify-taggen funkar.)
Det där var väl inte så svårförstådd musik? Sun Ra är flera snäpp upp på skalan. Eller ned, beroende på hur man ser det.
dewpo skrev:Hjälp,,, hur svartlistar man artister i ROON? Jag har letat fruktlöst efter en möjlighet att svartlista artister och grupper från låt-radio funktionen i ROON. Det rör inte bara M.J men tydligen tycker låt-radion att hans musik är relaterad till nästan allt.
dewpo skrev:Hjälp,,, hur svartlistar man artister i ROON? Jag har letat fruktlöst efter en möjlighet att svartlista artister och grupper från låt-radio funktionen i ROON. Det rör inte bara M.J men tydligen tycker låt-radion att hans musik är relaterad till nästan allt.
Max_Headroom skrev:
Vilket härligt skivomslag, helt i min stil. Synd att musiken inte är lika bra (eller bra alls).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster