Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Hjalmar_Branting skrev:...
Hem och plocka fram modellera.
...
... , åtgärden jag tänker mig är att göra en avfasad kant från diskant ner till baffel,vill inte försänka den utan då blir att bygga uppåt istället.
När man ändå gör det så tänker jag testa med att täppa utrymmet mellan diskantbaffel och absorbenten,blir en liten ficka där nämligen.
Imperial-Blomman skrev:Man får passa sej så man inte går vilse i pankakan bara.
Imperial-Blomman skrev:Man får passa sej så man inte går vilse i pankakan bara.
Hjalmar_Branting skrev:Var det någon som sa basstöd
distad skrev:Bra. Sälj så länge det finns intresse för Putify. Hypen går över förr eller senare.![]()
Hjalmar_Branting skrev:distad skrev:Bra. Sälj så länge det finns intresse för Putify. Hypen går över förr eller senare.![]()
Alla hypar går över men Purifi är inte en hype![]()
Kom ner till Blekinge så får du och lyssna själv.
Hjalmar_Branting skrev:Ja men då är det solklart,gillar man dist ska man inte ha med Purifi i projekt,finns massor,eller tom oändligt många andra alternativ.
Varför du gillar Wavecor mer än Purifi såg vi på distorsionsmätningen nere i Kivik.
Imperial-Blomman skrev:Kul.
Purifi klanen växer![]()
Hjalmar_Branting skrev:Igår hade jag besök av forummedlem,provlyssning av OA52.P var på schemat.
Utfallet verkade vara till belåtenhet då besökaren var så nöjd så han bestämde sig för att köpa dem.
Så nu vandrar de vidare och jag kommer fortsätta med OA52.PB när tid ges.
Köparen får själv välja om han vill gå ut med vem han är och hans uppfattning av OA52.P
Tack alla för ett roligt och lärorikt projekt.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst