Moderator: Redaktörer
Dartman skrev:The Aristocrats på Forum i Örebro måndagen 23/10. Världsklassmusiker!
Precis, 22/10 på Pustervik i GBG ser fram mot detta![]()
/Jonas
//Jonas
HenrikTornquist skrev:Pendragon gör sin enda spelning i Sverige, 23/5 på Galej i Göteborg. Dartman?
Dartman skrev:Lördag/Söndag 28-29/9 Progressive Circus på Babel i Malmö - bland annat Soen och Moon Safari (Henrik?)
//Jonas
HenrikTornquist skrev:Dartman skrev:Lördag/Söndag 28-29/9 Progressive Circus på Babel i Malmö - bland annat Soen och Moon Safari (Henrik?)
//Jonas
Jodå, frågan är bara om jag går en eller båda dagarna. Moon Safari är ett måste för min del, men jag har fastnat för Agusa också. Olika speldagar, så klart.
Dartman skrev:HenrikTornquist skrev:Dartman skrev:Lördag/Söndag 28-29/9 Progressive Circus på Babel i Malmö - bland annat Soen och Moon Safari (Henrik?)
//Jonas
Jodå, frågan är bara om jag går en eller båda dagarna. Moon Safari är ett måste för min del, men jag har fastnat för Agusa också. Olika speldagar, så klart.
Jag och Pia går båda dagarna. Moon Safari är hennes favoritband, och senaste skivan är ju lysande! Babel är inte så stort ställe har jag förstått, desto bättre!
//Jonas
HenrikTornquist skrev:Nackdelen med evenemanget är just Babel, det är i mitt tycke inget höjdarställe. Alldeles för litet.
Magnuz skrev:HenrikTornquist skrev:Nackdelen med evenemanget är just Babel, det är i mitt tycke inget höjdarställe. Alldeles för litet.
Är det det som är en gammal kyrka?
HenrikTornquist skrev:Magnuz skrev:HenrikTornquist skrev:Nackdelen med evenemanget är just Babel, det är i mitt tycke inget höjdarställe. Alldeles för litet.
Inget jag hört tidigare, men det skulle mycket väl kunna vara så.
Dartman skrev:HenrikTornquist skrev:Magnuz skrev:
Inget jag hört tidigare, men det skulle mycket väl kunna vara så.
Okej, dottern sade att det var litet, och att man helst skulle stå på första balkong. Nåväl, det blir spännande att se iaf!![]()
//Jonas
Dartman skrev:HenrikTornquist skrev:Pendragon gör sin enda spelning i Sverige, 23/5 på Galej i Göteborg. Dartman?
Nja, avstår denna. Pendragon går lite upp och ner hos mig.
//Jonas
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster