Moderator: Redaktörer
avr7000 skrev:Det kanske är H26TG-05-06 jag är ute efter men jag fick tag i ett par idag.
Köpte ett par XLFidelity 12 där diskanten är tyst, (kan vara så att det är nåt i filtret oxå, skall kolla).
Jag fick tag i ett par XLFidelity 8 utan basar idag och den har ju samma diskant.
avr7000 skrev:Jag behöver ett par gamla VIFA H25 TG 05
[ Bild ]
Jag har allt möjligt att byta med eller vin om du har nog med hifiprylar
Chris71 skrev:avr7000 skrev:Jag behöver ett par gamla VIFA H25 TG 05
[ Bild ]
Funkar inte:
https://www.hifikit.se/komponenter/hogt ... 20000.html
avr7000 skrev:Chris71 skrev:avr7000 skrev:Jag behöver ett par gamla VIFA H25 TG 05
[ Bild ]
Funkar inte:
https://www.hifikit.se/komponenter/hogt ... 20000.html
Jo jag antar att denna Scan Speak är byggd med exakt samma spec. för att vara drop in replacement.
Vi kommer säkert att elda upp diskanterna på Magnus födelsedagskalas så det slutar väl med att jag köper dessa efteråt![]()
Bill50x skrev:iPad2 skänkes.
Kabel med usb-A och "före lightning" medföljer. Hämtning i Bromma alternativt skicka för porto + 100 kr för packning.
/ B
Hjalmar_Branting skrev:Bill50x skrev:iPad2 skänkes.
Kabel med usb-A och "före lightning" medföljer. Hämtning i Bromma alternativt skicka för porto + 100 kr för packning.
En sådan kan jag behöva,vilken modell/variant är det?
sammel skrev:Kunde va bra att testa den som musikspelare.
Jag är intresserad
sammel skrev:Kunde va bra att testa den som musikspelare.
Jag är intresserad
Bill50x skrev:sammel skrev:Kunde va bra att testa den som musikspelare.
Jag är intresserad
HB ville ha den så den är borta, sorry.
/ B
RogerGustavsson skrev:Här finns också en sådan iPad2 och kan intyga att det är inte mycket den kan användas till. Körde för länge sedan den till en Airport Express. Den kombinationen klarade 16/44.1k som mest. Ständiga hängningar i Tidal gjorde att den lades undan (dessutom är den frugans från jobbet).
Kermit116 skrev:Philips AD 70655-W8, ett par, skänkes.
...
avr7000 skrev:Jag vill byta åt mig 12V transformatorer (ringkärna) av hyfsad storlek.. 1x12V eller 2x12V
Kan byta mot 2x35V 300 VA transformatorer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster