Moderator: Redaktörer
Zalve skrev:
Inväntar med seriösa svar på Haakans fråga.
Haakan_W skrev:så jag frågar igen...vad har vi att välja på? hur gör alla som pysslar med högtalare? för inte använder väl alla papper å penna?
Naqref™ skrev:Haakan_W skrev:så jag frågar igen...vad har vi att välja på? hur gör alla som pysslar med högtalare? för inte använder väl alla papper å penna?
De gör sina egna program och då är matlab en bra början.
Haakan_W skrev:jaha! va bra! skicka över en kopia sen då
Naqref™ skrev:Haakan_W skrev:jaha! va bra! skicka över en kopia sen då
Den som letar i mina filer skola finna men det är ju inte hela sanningen. Man kan ju alltid utvecklas.... Nu är det dags för dig Haakan.
Haakan_W skrev:känns det inte som att jag har nog att göra med högtalaren?
Haakan_W skrev:som kan mäta och simulera filter? kanske tom mäta dist? clio funkar det bra? eller måste man spendera massa massa 1000lappar för att få nåt som är BRA?
Haakan_W skrev:Clio funkar det bra?
Ibland slår önskningarna in. Man måste bara vänta på jultomten!perstromgren skrev:Att mäta dist och simulera filter görs väl knappast i samma program?
Morello skrev: Svepta (T)HD-mätningar vet jag inte vad för program det kan tänkas finnas. Någon annan som vet?
lilltroll skrev:Morello skrev: Svepta (T)HD-mätningar vet jag inte vad för program det kan tänkas finnas. Någon annan som vet?
Hihi, det vet jag. Det är mycket praktiskt med ett sådant som kan trunkera innan rumsreflexer även för övertonerna. TROLLDIST. Kanske kommer det i BASTA en vacker dag så vanliga dödliga kan använda det
Morello skrev:Men det är ju Matlab-kod inte sant?
Naqref™ skrev:Morello skrev:Men det är ju Matlab-kod inte sant?
Går ju att göra om till exekverbar kod.
Vill man mäta dist så kan man köra RMAA (som förvisso är avsett för att kolla ljudkort).
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 63 gäster