Moderator: Redaktörer
avr7000 skrev:Jag har jämfört dem side by side .. klar ljudförbättring.
Låna hem en o testa själv.
Bor du i närheten av Trollhättan kan du låna min.
TonyM skrev:avr7000 skrev:Jag har jämfört dem side by side .. klar ljudförbättring.
Tack för erbjudandet! Dessa ljudförbättringar beror det på dacen, då jag tänkt använda denna, eller kan du härleda dessa förbättringar till något annat?
TonyM skrev:avr7000 skrev:Jag har jämfört dem side by side .. klar ljudförbättring.
Tack för erbjudandet! Dessa ljudförbättringar beror det på dacen, då jag tänkt använda denna, eller kan du härleda dessa förbättringar till något annat?
RogerGustavsson skrev:Han säger Wiim Ultra men verkar mena Wiim Pro+, eller har jag missuppfattat det?
Hjalmar_Branting skrev:Om man som jag envisas med att spela grammfon så har Ultra en Phono ingång som inte gör bort sig, inte hos mig iallafall.
Tell skrev:Hjalmar_Branting skrev:Om man som jag envisas med att spela grammfon så har Ultra en Phono ingång som inte gör bort sig, inte hos mig iallafall.
Hädelse, du kan ju inte köra vinyl genom ett digitalt system, du tappar ju direkt den analoga värmen och gör istället ljudet fyrkantigt och sterilt!!1
(... och för att ironi inte alltid syns genom internet så får jag väl skriva att ja, det är ironi)
Hjalmar_Branting skrev:Ja va fasen, det ska ju ändå igenom en dsp vidare till 2st klass-D steg![]()
pLudio skrev:Hjalmar_Branting skrev:Ja va fasen, det ska ju ändå igenom en dsp vidare till 2st klass-D steg![]()
Dina klass D är helt analoga och självoscillerande. Det är förstås för djävligt ändå att du digitaliserar det hänförande vinylljudet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster