Moderator: Redaktörer
ottovonkopp skrev:Magnuz skrev:ottovonkopp skrev:Dock så låter Spotify och SR Play inte så kul via Apple TV:ns appar. Bättre att köra Airplay från mobil. Då låter det alldeles utmärkt.
Det här var intressant. Min erfarenhet är den diametralt motsatta. Via äppeltevens appar låter det utmärkt, men airplay från mobilen låter illa.
Skumt, det är stor rabalder om det på Spotifys forum?
ottovonkopp skrev:Magnuz skrev:ottovonkopp skrev:Dock så låter Spotify och SR Play inte så kul via Apple TV:ns appar. Bättre att köra Airplay från mobil. Då låter det alldeles utmärkt.
Det här var intressant. Min erfarenhet är den diametralt motsatta. Via äppeltevens appar låter det utmärkt, men airplay från mobilen låter illa.
Skumt, det är stor rabalder om det på Spotifys forum?
Mirage skrev:Funderade just på hur du fått in Touchen i den anläggningen, men det hade du alltså inte; än.![]()
Ser snyggt ut annars! Jag har inte hört några Homepods än, men det vore roligt att göra. Känner inget behov av några för dagen, men det kanske kommer. Använder en del andra saker med äpplen på, så de kan komma till pass.
ottovonkopp skrev:Mirage skrev:Funderade just på hur du fått in Touchen i den anläggningen, men det hade du alltså inte; än.![]()
Ser snyggt ut annars! Jag har inte hört några Homepods än, men det vore roligt att göra. Känner inget behov av några för dagen, men det kanske kommer. Använder en del andra saker med äpplen på, så de kan komma till pass.
Labbade lite med detta då jag var hemma ett par dagar. Fick till det hyggligt.
Pluginen Group Players och Airply bridge behövs. Homepodarna dyker upp som stand alone i LMS, skapa en grupp och ställ in dem som v och h i pluginen. Än så länge verkar det funka bra. Volymen kan vara lite skum ibland bara.
dewpo skrev:Om man prompt vill ha smarta högtalare så tycker jag att dessa känns mer realistiska.
https://www.elon.se/harman-kardon-citation-tower-black-120205
[ Bild ]
Bra pris nu känns det som?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 44 gäster