Moderator: Redaktörer
Jax skrev:Det finns mer i elektronikjargongen som kan te sig obegriplig utanför kretsen.
sprudel skrev:Härlig bump, kul att läsa.
hifikg skrev:Se där ja, en tråd som handlar om hifi. Kul!
Blir lite sugen på att värma på min 208:a, men det får bli senare i veckan, månaden eller nästa år. Imorgon får jag besök av en ung man som aldrig lyssnat på heta rör (Glasmästare: Erik) o säkert inte på OA52.2 heller. Ni kan ju tänka er att det kommer bli svårt att få honom att gå hem, då tar jag till improviserad jazz som brukar få den mest välljudsälskande människan att titta efter nödutgången.
distad skrev:hifikg skrev:Se där ja, en tråd som handlar om hifi. Kul!
Blir lite sugen på att värma på min 208:a, men det får bli senare i veckan, månaden eller nästa år. Imorgon får jag besök av en ung man som aldrig lyssnat på heta rör (Glasmästare: Erik) o säkert inte på OA52.2 heller. Ni kan ju tänka er att det kommer bli svårt att få honom att gå hem, då tar jag till improviserad jazz som brukar få den mest välljudsälskande människan att titta efter nödutgången.
Finns många trådar på forumet som handlar om Hifi.Och du har fullständigt rätt om nödutgången, den letar jag också efter när jazz kommer på tapeten. Gjorde ett undantag sist hos Grodan, men det fick räcka med en gång. Får det inte spelas Epadunk, så ingen jazz heller är mitt motto numera.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 32 gäster