Moderator: Redaktörer
norman skrev:Försöker få ihop ett par banddiskanter till just nu.. Skall gänga med M3 och hittar 7st 3mm borrar och flera 2mm men ingen runt 2.6.....
Svante skrev:Kraniet skrev:Svante skrev:Nej jag tänkte försöka sätta en skiva på den och se om jag kan få till ett nytt soffbord. Är det nån som har provat nåt liknande?
fungerar nog alldeles utmärkt. se till att torka den ordentligt först bara (om den ska stå inne).
en en rund skiva i härdad glas kanske kunde vara nåt?
Mm, det är fler som har föreslagit glas, och onekligen skulle det bli rätt snyggt med mönstret i träet synligt genom glaset. Men glas är dessvärre bannlyst pga att det är så ömtåligt och vasst i hörnen. Sen syns barnfingrar rätt tydligt på glas också. Det blir nog en skiva av stavlimmad björk och så strippar jag bort nävern.
Vad jag är mest osäker på är hur stadigt det blir, jag skulle helst vilja ha en stor skiva på 80x120 cm med rundade hörn r=20 cm eller nåt. Stubben väger bly, men den torkar väl och lite hävstång blir det ju.
Tekko skrev:Så gammsoffan har gjort sitt ?
Den skakade väll sönder av de där assshakerasrna du satte dit.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 227 gäster