Moderator: Redaktörer

synd att jag ej kunde närvara så som jag hoppats men det kom en del saker mellan tyvärr...
synd att jag ej kunde närvara så som jag hoppats men det kom en del saker mellan tyvärr...

MagnusÖstberg skrev:Saknar dina bilder

NADifierad skrev:Håller med!
Hoppas att moderatorerna hittar en lösning, så att man i efterhand kan redigera trådar som Photobucket har sabbat.

MagnusÖstberg skrev:Kära Ingvar, är inte det här sedan länge avklarat?
MagnusÖstberg skrev:Det är så här forumet ser ut nu, och det är bra.

MagnusÖstberg skrev:Vi slipper att någon ändrar sina inlägg i efterhand så att respondenterna framstår som idioter. Mycket bättre är min personliga åsikt.
MagnusÖstberg skrev:Men det har inte ett skit här i tråden att göra utan jag som lyfte detta önskar bara bilderna tillbaka i en fantastiskt bra tråd. Photobucket är det stora puckot här.

och då är frågan - varför är inte det ett problem? Är det första inlägget magiskt och det därför kan editeras utan problem? Jag vill nog hävda att det inte är magiskt, och att skälet till att det kan editeras utan problem är att inlägg (alla) kan editeras utan problem!
  och då är frågan - varför är inte det ett problem? Är det första inlägget magiskt och det därför kan editeras utan problem? Jag vill nog hävda att det inte är magiskt, och att skälet till att det kan editeras utan problem är att inlägg (alla) kan editeras utan problem! 

Morgan skrev:MagnusÖstberg skrev:Saknar dina bilder
+1.
Detta var en av de intressantaste trådarna på Faktiskt.se

RogerGustavsson skrev:Du kan bifoga bilder/filer, max 2 MB om jag minns rätt. Det går även att lägga dem på ftp:n.

RogerGustavsson skrev:ftp:n är lite krångligt, jag brukar använda programmet Core FTP.
Instruktion, viewtopic.php?f=13&t=8945

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 64 gäster