Moderator: Redaktörer
audioslave skrev:Nästan 15 år senare har jag ett sånt här slutsteg i min ägo, samt ett D1200 och förförstärkaren AP 2000 II. Skulle gärna hitta ett AA-1150 också.
Rekord i att lyfta gamla trådar?![]()
distad skrev:Du är inte ensam om att tråna efter dessa gamla godingar. Jag har ägt ett AA-1150 och skulle gärna köpa ett igen och då inte sälja det någonsin.
Nattlorden skrev:audioslave skrev:Nästan 15 år senare har jag ett sånt här slutsteg i min ägo, samt ett D1200 och förförstärkaren AP 2000 II. Skulle gärna hitta ett AA-1150 också.
Rekord i att lyfta gamla trådar?![]()
Det har nekrobumpats nästan 15 år tidigare.... så det vore ned på att räkna dagar då om man vill säkerställa något rekord.
Imperial-Blomman skrev:Ja har haft dubbla D1200 som ja körde bryggat på mina Klipschorn.
De va mäktigt.
distad skrev:Du är inte ensam om att tråna efter dessa gamla godingar. Jag har ägt ett AA-1150 och skulle gärna köpa ett igen och då inte sälja det någonsin.
Imperial-Blomman skrev:Ja har haft dubbla D1200 som ja körde bryggat på mina Klipschorn.
De va mäktigt.
distad skrev:Imperial-Blomman skrev:Ja har haft dubbla D1200 som ja körde bryggat på mina Klipschorn.
De va mäktigt.
Det är det som jag sakta drivs emot, mer känsla för hur det låter än att det måste vara så korrekt.1150 lät förvånande bra för att vara så gammal.
hifikg skrev:distad skrev:Du är inte ensam om att tråna efter dessa gamla godingar. Jag har ägt ett AA-1150 och skulle gärna köpa ett igen och då inte sälja det någonsin.
Står det inte 1150 på den där? Synd att jag inte kände dig på den tiden. Fick nästan tvinga på människan tuner o kassettdäck, jag stod inte ut med de stora VU-metrarna
distad skrev:Ps. Vad heter modellen mellan 1150 och 2120, för det var väl 3 modeller eller minns jag fel ?
distad skrev:Okej. Skaffa nu några riktig elaka burkar och sedan när jag väl köpt Proton så kan vi ju jämföra emot dina gamla Japanska *häckar*....Tyvärr så blir jag nu tvungen att införskaffa någon av de 2 största,
tänkte ju nöja mig med den minsta.
VintageHiFi skrev:distad skrev:Okej. Skaffa nu några riktig elaka burkar och sedan när jag väl köpt Proton så kan vi ju jämföra emot dina gamla Japanska *häckar*....Tyvärr så blir jag nu tvungen att införskaffa någon av de 2 största,
tänkte ju nöja mig med den minsta.
Har du redan glömt att jag hade för avsikt att skaffa nått stort monster från staterna.
hifikg skrev:Då skulle du ha sett Hitachin som jag dumpade. Vojne.
Fast Hifi Rose 130 är flexibel, där kan du välja mätare, något helt annat eller inget alls.
distad skrev:Lite kul är det att fler än jag uppskattar dessa gamla Proton. De är faktiskt ganska bra för sin tid, om man jämför emot annat.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster