Moderator: Redaktörer
Tell skrev:Jag är sugen på att dra dit! Tråkigt bara att det inte är i Oslo utan i Asker vilket blir en lite längre tur för mig, så får se om det blir av. Nyfiken på några högtalare som potentiellt ska ställas ut, skulle vara någon böjd linje, samt Sigbergs cardiod-högtalare. I övrigt är det väl säkert mycket mässjazz och ormolja, men det är väl det om är standard på såna här typer av mässor.
Tell skrev:Jag är sugen på att dra dit! Tråkigt bara att det inte är i Oslo utan i Asker vilket blir en lite längre tur för mig, så får se om det blir av. Nyfiken på några högtalare som potentiellt ska ställas ut, skulle vara någon böjd linje, samt Sigbergs cardiod-högtalare. I övrigt är det väl säkert mycket mässjazz och ormolja, men det är väl det om är standard på såna här typer av mässor.
distad skrev:Tell skrev:Jag är sugen på att dra dit! Tråkigt bara att det inte är i Oslo utan i Asker vilket blir en lite längre tur för mig, så får se om det blir av. Nyfiken på några högtalare som potentiellt ska ställas ut, skulle vara någon böjd linje, samt Sigbergs cardiod-högtalare. I övrigt är det väl säkert mycket mässjazz och ormolja, men det är väl det om är standard på såna här typer av mässor.
Det med färg går hem i stugorna...![]()
goat76 skrev:Tell skrev:Jag är sugen på att dra dit! Tråkigt bara att det inte är i Oslo utan i Asker vilket blir en lite längre tur för mig, så får se om det blir av. Nyfiken på några högtalare som potentiellt ska ställas ut, skulle vara någon böjd linje, samt Sigbergs cardiod-högtalare. I övrigt är det väl säkert mycket mässjazz och ormolja, men det är väl det om är standard på såna här typer av mässor.
Men far dit och rapportera sen vad du tyckte om Sigbergs högtalare. Inte för att en mässa är en optimal miljö för att bedömma ljud, men det skulle ändå vara intressant att höra vad du tycker och Sigberg själv verkar vara en trevlig person.
Tell skrev:. . . som nybliven far . . .
sportbilsentusiasten skrev:Lite tight framförhållning men ska kolla min planering. Var i Hjorten i höstas = norrbaggarna gör BRA mässor !!!
Vi ligger i lä i sverige.
petersteindl skrev:Tell skrev:. . . som nybliven far . . .
Jag ber att få gratulera!
Max_Headroom skrev:Det är bara en spottloska från där jag bor. Möjligt att jag drar dit om jag inte har något annat för mig.
Johan_Lindroos skrev:Se ovan i rubriken när mässan börjar.
eljulio skrev:Instämmer. Mycket trevligt bildsvep. Tack!
juanth skrev:Tell, hur stor är mässan i Oslo skulle du säga? Uppskattningsvis?
Tell skrev:Sigberg Audio Savanna var nog annars den som jag nog satt lite längre vid också, lät väl fint och precist det!
Användare som besöker denna kategori: matssvensson och 19 gäster