Moderator: Redaktörer
mn12 skrev:Kan du skriva artisten och skivans namn? Jag har inte qobuz så jag kan inte se artist/album.
mn12 skrev:Kan du skriva artisten och skivans namn? Jag har inte qobuz så jag kan inte se artist/album.
eljulio skrev:mn12 skrev:Kan du skriva artisten och skivans namn? Jag har inte qobuz så jag kan inte se artist/album.
Live - American Outlaws
by The Highwaymen released by Columbia Nashville Legacy
STDI skrev:mn12 skrev:Kan du skriva artisten och skivans namn? Jag har inte qobuz så jag kan inte se artist/album.
Men visst kan du väl ändå se artist och album om du klickar på länken? Det kan i alla fall jag som inte heller har qobuz.
I vilket fall som är det bra med info direkt.
mn12 skrev:STDI skrev:mn12 skrev:Kan du skriva artisten och skivans namn? Jag har inte qobuz så jag kan inte se artist/album.
Men visst kan du väl ändå se artist och album om du klickar på länken? Det kan i alla fall jag som inte heller har qobuz.
I vilket fall som är det bra med info direkt.
Tyvärr inte på telefonen.
Max_Headroom skrev:Kanske denna passar i generen?[ YouTube ]
Lori Carson - You Won't Fall
Jag hade en period på 90-talet då jag lyssnade massor på sånt här och Drum 'n' Bass.
Nattlorden skrev:Amerikansk folkmusik tycker jag är en rätt bisarr toppgenre eftersom den innehåller så disparata undergrupper, så man ger sig nästan mer problem vid generaliseringen än att plocka undergrupperna istället....
Nattlorden skrev:Amerikansk folkmusik tycker jag är en rätt bisarr toppgenre eftersom den innehåller så disparata undergrupper, så man ger sig nästan mer problem vid generaliseringen än att plocka undergrupperna istället....
Jag tänker lika mycket på the Carter Family som något i Pekkas lista t.ex.
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster