Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Imperial-Blomman skrev:Såg nu att dina diskanter e monterade spegelvänt
smorgar skrev:Någon som vet om nån bra metod för att fräsha upp topbaffeln? Den ska såklart rengöras men jag har sett vissa bilder där dom har en otrolig lyster i plasten. Jag tänker möbelpolish MP52 kanske men det är en ren och skär oerfaren gissning. Jag har tidigare använt det på matt och torr plast med gott resultat men det finns ju risk att det blir en dålig reaktion mellan plasten och de kemikalier som finns i MP52
Kermit116 skrev:smorgar skrev:Någon som vet om nån bra metod för att fräsha upp topbaffeln? Den ska såklart rengöras men jag har sett vissa bilder där dom har en otrolig lyster i plasten. Jag tänker möbelpolish MP52 kanske men det är en ren och skär oerfaren gissning. Jag har tidigare använt det på matt och torr plast med gott resultat men det finns ju risk att det blir en dålig reaktion mellan plasten och de kemikalier som finns i MP52
Jag har brukat använda vinylpolish, finns på välsorterade bilmackar. Alla gillar inte den blanka looken men jag gör.
Bill50x skrev:Jag sprutlackerade ett par bafflar till OA14 i blanksvart. Men det är kanske att häda?
/ B
Bill50x skrev:Jag sprutlackerade ett par bafflar till OA14 i blanksvart. Men det är kanske att häda?
smorgar skrev:Så länge du tycker att det blev snyggt så är det fritt fram tycker jag. Hade varit skoj att se dock, kan du få fram en bild?
Nattlorden skrev:[Alla kvarvarande i originalskick tackar för att de precis blivit mer värdefulla.
Imperial-Blomman skrev:Ere CT-62 du menar?
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster